Image default
Egipat Hurgada 2025Egipat letovanje 2025Hurgada leto 2025Hurgada letovanje 2024/2025Hurgada promo cene leto 2024/2025Letovanje Egipat Hurgada Hoteli

Long Beach Resort **** – Hurgada – Egipat 2024

LETOVANJE EGIPAT 2024

HURGADA 2024

Long Beach Resort 4*

Komforan hotel, nalazi se na sopstvenoj peščanoj plaži,ali s obzirom na veličinu hotela, pojedini delovi su razičito udaljeni od plaže. Lociran je na 14km južno od aerodroma i 30km od Hurgade, ka Safagi.

Hotel ima više restorana, Lotus – glavni restoran sa pogledom na bazene, Al Dente – italijanski restoran, Marhaba – egipatski restoran, restoran na plaži nudi morske plodove, pet barova, diskoteku, shopping centar, 7 otvorenih bazena,tri se zimi greju, bazen i igralište za decu na plaži, klub za decu, suncobrani, peškiri i ležaljke na plaži – besplatno, diving centar, sportove na vodi, salu za bilijar, mini golf, 4 teniska i 2 squash terena, fitness, sauna, SPA, jacuzzi, parno kupatilo, salon lepote, animaciju.
Ima 912 soba, sve imaju terasu ili balkon sa pogledom na more ili balkon, klimu, mini bar/frižider, telefon, SAT TV, kupatillo, fen za kosu. Postoje sobe za nepušače.

hotel Long Beach se nalazi na peščanoj plaži, udaljen je oko 14 km južno od aerodroma u Hurgadi, oko 22 km  od centra Hurgade, ka regijima Sahl Hasheesh i Safaga. Ležaljke, suncobrani i peškiri za plažu su  besplatni. Jedan deo je sa koralnim grebenom, veći deo je kupačka zona sa plitkom vodom, preporučuje se specijalna obuća.

Hotelska ponuda:
recepcija, restoran, lobi, glavni restoran, a la carte restoran, barovi, bazen, dečji bazen, dečije igralište, mini klub, skvoš, bilijar, teniski teren, pikado,  stoni tenis, odbojka na plaži, mini golf, sportovi na vodi, ronjenje, teretana, Spa centar, salon lepote, diskoteka, animacioni program, usluga pranja veša, doktor na poziv, čuvanje dece, prodavnice, besplatan Wi-Fi internet u lobiju.

Sobe:
klima uređaj, telefon, mini bar, sef, TV, balkon ili terasa. Deluxe sobe su renovirane i nalaze se u glavnoj zgradi.

Ishrana:
all inclusive – “sve uključeno”- doručak, ručak, večera, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).

Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja

All Inclusive Concept (PDF)

ZBOG UČESTALIH PROMENA TARIFA AVIO PREVOZNIKA  USLED PROMO PERIODA MOLIMO PUTNIKE DA TAČNU CENU PROVERE SA SLUŽBOM PRODAJE NA 0665560001

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA UPLATU AKONTACIJE. CENE ZA LETO  SU IZRAŽENE SA URAČUNATIM POPUSTOM ZA RANI BUKING 

SVE CENE SU DATE NA OSNOVU TRENUTNE RASPOLOŽIVOSTI I KAO TAKVE PODLOŽNE SU PROMENI 

 

 

CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:
Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
6,9,10, 13 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Hurgada-Beograd (direktan let) sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 € i YQ taksu za gorivo iznosi oko 13 € – (aviokompanijska doplata za gorivo u slučaju poskupljenja goriva)
usluge vodiča na srpskom jeziku
• Međunarodno zdravstveno osiguranje Dunav osiguranje (za državljane Republike Srbije do 75 godina starosti) u iznosu osigurane sume od 15.000 EUR KOJE POKRIVA I LEČENJE COVID-19

CENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:

Deca do 2 godine plaćaju iznos od 50€ (nemaju sedište u avionu);
Egipatsku vizu i usluge viziranja 25EUR po pasošu na aerodromu u Hurgadi / Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu. Ukoliko se odluka promeni, putnici
ce biti blagovremeno obaveste

USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate  Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

NAČIN PLAĆANJA: gotovinski – uplata  avansa, na ime usluge rezervacije, u iznosu od 40% od cene  u dinarskoj protivvrednosti prilikom prijave, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska ne odnosi se ena putnike sa zamenskim vaucerom
kreditnim karticama ( Visa, Dina card, Master Card, Maestro)
uplatom preko računa agencije u izdatu profakturu
ČEKOVIMA GRAĐANA Prilikom rezervacije se plaća avans od 50% od ukupne cene aranžmana gotovinski, a ostatak čekovima u  3 do 5 jednakim mesečnim ratama svakog 10, 20 i 30-og u mesecu.

• VAŽNA NAPOMENA: MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 140 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

VAŽNE NAPOMENE U VEZI SA PCR TESTOM:

• Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 23kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
• Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
• Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
• Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
• Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
• Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
• Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
• Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
• Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
• Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
• U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
• Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti “lanč paketom”
• Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena

• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
• Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu Beograd.
• Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
• U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
• Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
• Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
• Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
• Opisi i fotografije smeštajnih kapaciteta nalaze se na web sajtu.
• Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
• Agencija  zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
• Agencija si odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
• Preporučujemo kupovinu osiguranja od otkaza putovanja. Mogućnost kupovine u agenciji.

VAŽNE NAPOMENE – COVID-19:
• pre leta, putnici će biti u obavezi da popune kopiju dokumenta “Traveler Declaration” pre dobijanja boarding pass-a u kojem će morati da pruže sledeće informacije: da li je putnik putovao negde 14 dana pre puta u Egipat / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije osećao bilo kakve simptome virusa COVID- 19 / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije bio u kontaktu sa osobom zaraženom virusom COVID-19 / potvrdu putnika da će se obratiti hotelskom menadžmentu na prvu pojavu simtpoma virusa COVID-19 za vreme boravka u Egiptu / potvrdu da putnik ima uplaćeno međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19;
• svim putnicima ce pre ulaska u avion biti merena temperatura, a ukoliko ista bude iznosila 38 stepeni ili vise, avio kompanija ce biti u obavezi da putniku ne dozvoli da se ukrca na let;
• turističke vize su ukinute za boravak putnika koji uđu u Egipat do 31. oktobra 2020. , a ova informacija se odnosi samo na državljane zemalja (medju kojima je i Srbija) koji vize mogu kupiti na licu mesta, na aerodromu u Hurgadi. Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu;
• ministarstvo zdravlja Egipta će pokriti troškove lečenja putnika pozitivnih na COVID-19 do potpunog oporavka; (još uvek radimo na tome da dobijemo precizne informacije i kako će biti potrebno postupati u pomenutoj situaciji);
• putnici će biti u obavezi da drže sigurnu fizičku distancu prilikom ulaska i izlaska iz aviona u skladu sa instrukcijama koje utvrđuju aerodromi i avio prevoznik;
• svi avioni će biti sterilizovani i dezinfekcionisani posle svakog leta;
• putnici i kabinsko osoblje je u obavezi da nosi zaštitne maske;
• nakon sletanja na egipatski aerodrom, svi putnici će biti dezinfikovani;
nošenje zaštitnih maski na aerodromu je obavezno;
• svim putnicima će biti merena temperatura;
• prtljag će biti dezinfikovan pre postavljanja na pokretnu traku;
• hotelski kapaciteti do 30.09. će biti redukovan na 50%, a od 01.10. kapacitet će biti povećan na 75%;
• putnicima će biti merena temperatura pri svakom ulasku u hotel;
• gosti će biti u obavezi da obaveste hotelski menadžment i doktora ukoliko osete bilo kakav simptom bolesti COVID-19;
• hotelski menadžment je u obavezi obavesti Egipatsko ministarstvo zdravlja za svaki pozitivan slučaj COVID-19;
• svaki hotel će imati deo za goste sa lakšom kliničkom slikom virusa COVID-19;
• putnici sa težom kliničkom slikom virus COVID-19 će biti momentalno smešteni u bolnicu;
• svi hoteli koji su otvoreni i koji će biti otvoreni moraju imati poseban sertifikat i dozvolu ministarstva zdravlja Republike Egipat;
• u autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta;
• NAPOMINJEMO DA SE REGULATIVE VEZANE ZA PUTOVANJA MENJAJU CESTO, STOGA POSTOJI MOGUCNOST DA U MEDJUVREMENU DODJE DO ODREDJENIH PROMENA U PROTOKOLIMA O CEMU CE PUTNICI BITI OBAVESTENI:

MOLIMO PUTNIKE DA PAŽLJIVO PROČITAJU OPŠTE USLOVE PUTOVANJA AGENCIJE . MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

 

 

 

Ocenite aranžman
[Total: 11 Average: 3.9]

Proverite i ovo...

BEL AIR AZUR RESORT 4*,Hurgada ,Leto 2024

nikola

Paradise Abu Soma – Ex Balina Solymar 4*

nikola

Jaz Aquamarine Resort 5* , Hurgada , Egipat , Letovanje 2024

nikola