Asteria Bloom Side 5*, Leto 2025, Turska
Side, Turska – leto 2025
Asteria Bloom Side 5* (exSelectum For Two Side)
Lokacija:
Asteria Bloom Side 5* (ex. Selectum For Two Side)se nalazi na sopstvenoj peščano-šljunkovitoj plaži, udaljen 90 km od aerodroma u Antaliji, 10 km od centra Manavgata. Hotel je otvoren 2014, a poslednje renoviranje je imao 2023. god, prostire se na površini od 10.000 m2 i spada u grupu hotela za odrasle, starije od 16 god (Adults only). Hotel se sastoji od glavne šestospratne zgrade i ima ukupno 265 soba.
Hotelska ponuda:
glavni restoran, internacionalni a la carte restoran gde se služe specijaliteti italijanske, turske i mediteranske kuhinje (besplatno jednom u toku boravka, minimum 7 noćenja, neophodna rezervacija unapred), lobi bar, bar na plaži, bar pored bazena, detox bar sa sveže ceđenim voćem, kafe bar, bazen, animacije tokom dana i večeri, muzika uživo, tursko kupatilo, sauna, besplatan Wi-Fi internet.
Sportske aktivnosti:
fitnes, odbojka na pesku, boćanje, bilijar, stoni tenis, aerobik, gimnastika u vodi.
Usluge i aktivnosti uz doplatu:
sobna usluga, sva uvozna pića, flaširana pića, kozmetičke usluge, masaže i pilinzi, radnje i usluge frizera, telefon i fax, usluge doktora, usluge perionice veša, sportovi na vodi, upotreba a la carte restorana po drugi put, kabana (paviljoni) na plaži, nargile, prodavnice, rent a car.
Plaža:
Hotelska peščano-šljunkovita plaža dužine 250m. Ležaljke, suncobrani, peškiri za plažu su besplatni uz depozit. Kabana (paviljoni) na plaži su uz doplatu.
Sobe:
Hotel se sastoji od glavne šestospratne zgrade i ima ukupno 265 soba. Sve sobe imaju centralni klima uređaj, telefon (uz doplatu), LCD TV, besplatan Wi-Fi internet, besplatan sef, mini bar (voda), ketler za čaj i kafu, kupatilo, fen za kosu, papuče, balkon ili terasu.
Standardne soba (ukupno 219 soba) površine 28-35 m2 za max 1-3 osobe. Sastoji se iz 1 spavaće sobe sa francuskim krevetom ili dva odvojena kreveta uz mogućnost dodavanja pomoćnog ležaja za treću osobu. Standardne sobe mogu biti sa pogledom na kopno ili more.
Deluxe soba (ukupno 16) površine 30-35 m2 za max. 1-2 osobe. Sastoji se iz 1 spavaće sobe sa francuskim krevetom. Deluxe sobe imaju pogled na more.
Suite soba (ukupno 25) površine 48 m2 za max. 1-4 osobe. Sastoji se iz 2 spavaće sobe, u jednoj sobi francuski krevet, u drugoj sobi dva odvojena kreveta. Ima 2 balkona/terase, jedno kupatilo. Suite sobe su sa pogledom na more.
Premium Suite soba (ukupno 2) površine 65 m2 za max. 1-3 osobe. Sastoji se iz 1 spavaće sobe i 1 dnevne sobe sa francuskim krevetom uz mogućnost dodavanja pomoćnog ležaja na razvlačenje u dnevnom boravku. Ima 2 balkona/terase, jedno kupatilo. Premium Suite sobe imaju pogled na more.
King Suite (ukupno 1) površine 110 m2 za max. 1-4 osobe. Sastoji se iz 2 spavaće sobe i 1 dnevne sobe sa francuskim krevetom i 2 singl kreveta. Ima 2 balkona/terase, 2 kupatila (WC). King Suite ima pogled na more.
Soba prilagođena za osobe sa invaliditetom (ukupno 2) standardna soba za max. 2 osobe. Sastoji se iz 1 spavaće sobe. Ostali sadržaji kao standardne sobe.
Ishrana:
ultra all inclusive – “sve uključeno” prema hotelskim pravilima i terminima – samoposluživanje, izbor više jela: doručak, ručak, večera, noćni bife, užine, kolači, sladoled. Lokalna alkoholna i bezalkolna pića prema hotelskim terminima. Internacionalni a la carte restoran (besplatno jednom u toku boravka, minimum 7 noćenja, neophodna rezervacija unapred).
TEL ĆE BITI OSVEŽEN I DELIMIČNO RENOVIRAN ZA SEZONU 2025 OD STRANE NOVOG MENDŽMENTA
Napomena:
Adults only (hotel je namenjen samo za odrasle 16+)
PROGRAM PUTOVANJA: Antalija 2024 (polasci iz Beograda i Niša)
PROGRAM PUTOVANJA IZ BEOGRADA 4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 dana (3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14 noćenja).
1.dan BEOGRAD – ANTALIJA. Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera Organizatora putovanja, tri sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Antaliju (oko 120 minuta). Obrok u avionu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik Organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela ili apartmana – check in/prijava u hotel nakon 16h. Noćenje.
2.dan 4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 dana ANTALIJSKA REGIJA – Boravak i hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15. dan ANTALIJA – BEOGRAD. Check out/odjava iz hotela do 10h. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let do Beograda. Obrok u avionu. Dolazak u Beograd. Kraj programa.
PROGRAM PUTOVANJA IZ NIŠA – 8 ili 15 dana (7 ili 14noćenja) POLASCI UTORAK
1. dan NIŠ – ANTALIJA. Sastanak putnika na aerodromu “Konstantin Veliki”, tri sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Antaliju (oko 100 minuta). Obrok u avionu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik Organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela ili apartmana – check in/prijava u hotel nakon 16h. Noćenje.
2. do 7. ili 14. dan ANTALIJSKA REGIJA – Boravak i hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.
8. ili 15. dan ANTALIJA – NIŠ. Check out/odjava iz hotela do 10h. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let do Niša. Obrok u avionu. Dolazak u Niš. Kraj programa.
U CENU PUTOVANJA IZ BEOGRADA JE UKLJUČENO:
Avio prevoz na relaciji Beograd – Antalija – Beograd (čarter let); 3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu; Transferi aerodrom-hotel-aerodrom u Turskoj;
Aerodromske i sigurnosne takse (aerodrom Beograd 26,08 €, aerodrom Antalija 18 €). Plaćanje prili- kom uplate aranžmana, plaćaju odrasli i deca starija od 2 god. u dinarskoj protivvrednosti (podložno promeni);
Dozvoljen je jedan prtljag po osobi maksimalne težine 23kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. Deca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag.
Usluge predstavnika agencije i troškovi organizovanja putovanja u iznosu naznačenom u tabeli;
U CENU PUTOVANJA IZ NIŠA JE UKLJUČENO:
● Avio prevoz na relaciji Niš – Antalija – Niš (čarter let);
● 7 ili 14 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu;
● Transferi aerodrom-hotel-aerodrom u Turskoj;
● Aerodromske i sigurnosne takse (aerodrom Niš 11,98 €, aerodrom Antalija 18 €). Plaćanje prilikom uplate aranžmana, plaćaju odrasli i deca starija od 2 god. u dinarskoj protivvrednosti (podložno promeni);
● Usluge predstavnika agencije i troškovi organizovanja putovanja u iznosu naznačenom u tabeli;
Napomena: sve takse uključujući i YQ taksu za doplatu goriva su podložne promenama i uplaćuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje. Visina YQ takse koja predstavlja nadoknadu za gorivo određena je prema ceni goriva u trenutku objavljivanja programa putovanja. Ukoliko do momenta polaska na put dođe do promene cene goriva shodno oscilacijama na tržištu naftne industrije, visina YQ takse biće naknadno obračunata prema ceni goriva važećoj u momentu polaska, a na osnovu zvaničnog obaveštenja avio prevoznika. Putnici će o promeni cene avio prevoza biti obavešteni pisanim putem i biće u obavezi da organizatoru putovanja uplate razliku, što je putnicima programom putovanja kao sastavnim delom ugovora o putovanju saopšteno i što su putnici svojim potpisom na ugovoru o putovanju prihvatili.
Navedena vremena leta su planirana vremena. Sva vremena su lokalna. Potvrdu vremena leta agencija dobija od avio kompanije 48h pred put. U slučaju promene, nosilac putovanja ce biti obavešten putem sms-a ili maila.
Putnici imaju pravo na prtljag prema sledećem: 23 kg čekiranog (predatog) prtljaga + 8 kg ručnog prtljaga + lična ženska torbica do 4 kg ili lap top. Infant (beba 0-1,99 godina bez sedišta u avionu) ima pravo na 8 kg čekiranog (predatog) prtljaga.
Vreme leta predviđeno programom putovanja je planirano vreme leta ugovoreno sa avio-prevoznikom. U slučaju pomeranja predviđenog vremena poletanja od strane avio-prevoznika, FILIP TRAVEL će o izmeni vremena poletanja blagovremeno obavestiti putnike SMS-om ili mejlom. U slučaju promene predviđenog vremena poletanja od strane avio-prevoznika, kao i u slučaju zakašnjenja aviona (na jednom ili više letova tokom putovanja), Agencija ne snosi odgovornost za eventualne posledice izazvane zakašnjenjem, već se primenjuju važeći propisi i uzanse iz oblasti avio-saobraćaja.
Polasci čarter letovima Air Serbia na 3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14 noćenja subotom, polasci iz Beograda (APT BEG) do Antalija (APT AYT )
Polasci čarter letovima Air Serbia na 7 ili 14 noćenja subotom polasci iz Niša (APT INI) do Antalija (APT AYT )
U slučaju pomeranja predviđenog vremena poletanja od strane avio-prevoznika, Agencija će o izmeni vremena poletanja blagovremeno obavestiti putnike SMS-om ili mejlom. U slučaju promene predviđenog vremena poletanja od strane avio-prevoznika, kao i u slučaju zakašnjenja aviona (na jednom ili više letova tokom putovanja), Agencija ne snosi odgovornost za eventualne posledice izazvane zakašnjenjem, već se primenjuju važeći propisi i uzanse iz oblasti avio-saobraćaja.
U CENU PUTOVANJA NIJE UKLJUČENO:
Fakultativni izleti –
Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – Cenovnik na linku
Individualni troškovi putnika.
VAŽNE NAPOMENE
Svi važeći popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana.
Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.
U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni – klasičan način usluživanja, izbor dva do tri jela.
-Broj obroka u smeštajnom objektu zavisi od broja noćenja i vremena leta aviona:
4 noćenja (doručak: 3, ručak: 3, večera: 2)
5noćenja (doručak 4, ručak: 4, večera: 3)
6noćenja (doručak: 5, ručak: 5, večera: 4)
7noćenja (doručak: 6, ručak: 6, večera: 5)
8noćenja (doručak: 7, ručak: 7, večera: 6)
9noćenja (doručak: 8, ručak: 8, večera: 7)
10noćenja (doručak: 9, ručak: 9, večera: 8)
11noćenja (doručak: 10, ručak: 10, večera: 9)
12noćenja (doručak: 11, ručak: 11, večera: 10)
13noćenja (doručak: 12, ručak: 12, večera: 11)
14noćenja (doručak: 13, ručak: 13, večera: 12)
Bežični internet (Wi-Fi internet) je dostupan u većini hotela, ali sa slabijim i ograničenim protokom. Za bržu Wi-Fi konekciju, hoteli određuju iznos doplate na licu mesta.
All Inclusive koncepti – svi hoteli imaju pravo na izmenu,promenu,ukidanje određenih uključenih i neuključenih usluga i sadržaja u okviru objavljenog all inclusive koncepta, bez prethodne obja- ve. Hotel ima pravo na izmenu,promenu,ukidanje objavljenih termina i satnica.
Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 16:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h) ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
Popusti za decu i odrasle osobe na pomoćnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe.
Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika.
Za državljane R.Srbije viza nije potrebna za boravak u R. Turskoj do 90 dana u periodu od 6 meseci računajući od prvog dana prvog ulaska. Državljani R.Srbije koji ulaze u R. Tursku potrebno je da poseduju pasoš čiji je rok važenja najmanje 60 dana duži od dana isteka vize ili dozvole boravka, odnosno dozvoljenog boravka bez vize (bezvizni boravak za naše građane je 90 dana u periodu od 6 meseci), što znači da rok važenja putne isprave mora biti najmanje 150 dana, tj. 6 meseci od dana ulaska u R. Tursku.
SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE.
OPŠTE NAPOMENE
– Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajuci iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje. – Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum započinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom. – Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turistickog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobracaju, štrajkovi i slicno). – Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs – Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neis- pravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa. – Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. – Organ-izator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja. – Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve puno- platežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugacije navedeno u cenovniku. – Deca do 2 godine ukoli- ko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. – Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. – Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. Dozvoljen je jedan prtljag maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. Deca ispod 2 godine
nemaju pravo na prtljag. Nije moguće predati jedan prtljag preko 23kg za dve ili više osoba. Više na https://www.airserbia.com/informacije/prtljag , poletanje – sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima. Obračun cene putovanja iskazan u štampanom cenovniku i na sajtu organizatora putovanja izvršen je zaokruživanjem pretpostavljene cene prema pravilu do 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na nižu vrednost, a preko 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na višu vrednost, s tim što ce u momentu zaključenja ugovora o putovanju tačna cena biti iskazana u evrima, na dve decimale. Gar ancija putovanja ne obuhvata fakultative usluge.
Organizator putovanja poseduje licencu OTP 113/2021, kategorija licence A, izdata 12.10.2021. godine od strane Registra turizma koji vodi Agencija za privredne registre R Srbije. Organizator putovanja ima depozit u visini 2.000,00 EUR i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini 250.000,00 EUR za slučaj insolventnosti i radi naknade štete po polisi osiguranja broj 470000057657koja važi od 01.10.2023. do 01.10.2024. godine. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja kod društva za osiguranje TRIGLAV OSIGURANJE a.d.o. Beograd, broj tele- fona: +381 11 3305100, broj telefaksa: +381 11 3122420, e-mail adresa: [email protected], pisanim putem ili telegramom na adresu TRIGLAV OSIGURANJE a.d.o. Beograd, Milutina Milankovića 7a ili na e-mail: of- [email protected].
Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije kao i opštim uslovima putovanja i standardima Udruženja turističkih agencija Srbije (YUTA); mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje.
Organizator putovanja smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom
putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Prilikom prijavljivanja i zaključivanja ugovora o putovanju uplaćuje se akontacija u iznosu 30% od ukupne cene putovanja, a preostalih 70% plaća se najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
USLOVI PLAĆANJA
Prilikom prijavljivanja i zaključivanja ugovora o putovanju uplaćuje se akontacija u iznosu 30% od ukupne cene putovanja, a preostalih 70% plaća se najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje. Plaćanje može biti:
1)Avansno: a) gotovinom, b) čekovima, c) uplatom na račun For You Putovanja ili d) platnim karticama (Visa, Master, American Express, Maestro i Dina).
2)Uplatom na rate bez kamate – akontacija 30%, a ostatak:
a)čekovima gradjana na pet jednakih mesečnih rata (sa datumima 10. i 20. u mesecu);
b)akontacija 30%, a ostatak douna do 50% 30 dana nakon rezervacije ostatk platnim karticama (Visa, Master, American Express Banca Intesa-e na maksimalno šest mesečnih rata;
c)putem administrativne zabrane sa firmama sa kojima For You Putovanja imaju potpisan ugovor.