Lokacija:
Lociran je 900 m od poznatog Soho Square-a (regija Sharks Bay), turističkog dela Šarm el Šeika sa mnoštvom prodavnica, barova, restorana i ostalim sadržajima. Od međunarodnog aerodroma udaljen je samo 10 km.

Plaža:
Kompleks je na plaži opremljenoj ležaljkama i suncobranima, a pontoni omogućavaju lak prelaz preko korala. Usled veličine kompleksa, neke smeštajne jedinice nalaze se 400 m od plaže. Peškiri za plažu dostupni su u hotelu bez doplate.

Hotelski sadržaji:
Gostima su na raspolaganju 2 bazena, bazen za decu, fitnes centar, spa centar (uz doplatu), dečje igralište, mini-klub za decu, dnevna animacija za decu, bar kod bazena, snek bar na plaži, bar na plaži, lobi bar, 2 a la carte restorana, glavni restoran, teniski teren (uz doplatu), bilijar (uz doplatu), sef, Wi-Fi (besplatno u lobiju).

Sobe:
Sobe su veličine 36 m2 i imaju pogled na vrt ili bazen. Namenjene su za smeštaj dve do tri odrasle osobe ili dvoje odraslih i jednog deteta. Treći krevet je pomoćni. Sve imaju klima uređaj, kupatilo sa kadom ili tušem, fen za kosu, mini-bar, TV, balkon ili trasu.

Usluga:
All inclusive. Obroci se služe po principu švedskog stola – samoposluživanje.

Kontakt:
http://grand-oasis-resort-sharm-el-sheikh.sharmelsheikhotels.com/en/

Napomena:
Mnoštvo zelenih površina, blizina brojnih sadržaja, dobra povezanost sa centrima Šarma (šatl busevi besplatno saobraćaju do trga Soho i regije Naama Bay) i, pre svega, odličan odnos cene i kvaliteta, čine ovaj hotel odličnim izborom za odmor.

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA REZERVACIJE I UPLATE U IZNOSU OD 30% OD UKUPNE CENE ARANŽMANA DO 31.12.2019. ILI DO POPUNE KAPACITETA PO USLOVIMA RANIH REZERVACIJA

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA REZERVACIJE I UPLATE U IZNOSU OD 30% OD UKUPNE CENE ARANŽMANA DO 31.12.2019. ILI DO POPUNE KAPACITETA PO USLOVIMA RANIH REZERVACIJA

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA REZERVACIJE I UPLATE U IZNOSU OD 30% OD UKUPNE CENE ARANŽMANA DO 31.12.2019. ILI DO POPUNE KAPACITETA PO USLOVIMA RANIH REZERVACIJA

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA REZERVACIJE I UPLATE U IZNOSU OD 30% OD UKUPNE CENE ARANŽMANA DO 31.12.2019. ILI DO POPUNE KAPACITETA PO USLOVIMA RANIH REZERVACIJA

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI

Jedinstvena cena putovanja obuhvata:
Direktan čarter let na relaciji Beograd-Šarm el Šeik-Beograd, grupni transfer autobusom na relaciji aerodrom-hotel-aerodrom, smeštaj u hotelu na bazi usluge koja je istaknuta u cenovniku, troškove organizacije putovanja, obaveznu novogodišnju večeru 31. decembra, uslugu vodiča, aerodromske takse u ukupnom iznosu od 54,10 evra. Konačan iznos avio-taksi podložan je promeni i utvrđuje se prilikom izdavanja avionske karte, najkasnije 48 sati pre započinjanja putovanja.

U cenu putovanja nije uračunato:
Troškovi pribavljanja Egipatske vize koji iznose 25 USD (za putnike DRŽAVLJANE REPUBLIKE SRBIJE) i plaćaju se po dolasku na destinaciju. Viza je neophodna onim putnicima koji tokom svog boravka planiraju da napuste regiju Šarm el Šeika odlaskom na izlet u Kairo ili da je napuste samostalno. Takođe je potrebna ukoliko je planirani boravak u Egiptu duži od 15 dana. U trenutku pravljenja programa, viza nije potrebna ukoliko putnici ne žele da napuste regiju Šarm el Šeika ili da uplate fakultativne izlete i posete Jerusalim, Petru ili Manastir Svete Katarine. Vizni režim koji se odnosi na posetu Jerusalima, Petre i Manastira Svete Katarine može biti promenjen odlukom nadležnih instituacija. Cena ne uključuje i: međunarodno zdravstveno osiguranje, fakultativne izlete, individualne troškove.

SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU EGIPTA, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU SRBIJE. PUTNICI KOJI POSEDUJU PUTNU ISPRAVU BIH MORAJU SAMI VIZIRATI SVOJ PASOŠ U AMBASADI EGIPTA U SARAJEVU, U PROTIVNOM NJIHOVO PUTOVANJE NEĆE MOĆI DA SE REALIZUJE.

OPŠTE NAPOMENE:
• Plaćanje i doplate u zemlji u vezi sa ovim putovanjem putnici izmiruju u dinarima po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan plaćanja.
• Krajnji rok za otkazivanje putovanja od strane agencije je 5 dana pre puta.
• Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Na put je potrebno poneti pasoš koji važi 6 meseci po povratku sa putovanja. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
• Sadržaj panoramskog razgledanja i obilazaka lokaliteta, predviđenih programom, podložan je promeni ukoliko je to uslovljeno opravdanim razlozima (radovima na saobraćajnicama, lokalitetima, promenom radnog vremena na lokalitetima za vreme praznika, štrajkovima, saobraćajnim kolapsom i slično). Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera.
• Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni i cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih učesnika otkaže putovanje.
• All inclusive koncept validan je u trenutku pravljenja programa. Usled zimske sezone određeni segmenti all inclusive koncepta mogu se promeniti. Putnik je dužan da se 48 sati pre početka putovanja informiše o eventualnim izmenama all inclusive koncepta od strane hotela.
• ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i iste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija. Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
• Minimalan broj prijavljenih učesnika za ovaj aranžman rađen na bazi čarter leta kompanije Aviolet je 100.
• Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja.
• Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još 6 meseci po povratku sa putovanja.
• Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije
• Oragniaztor ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA REZERVACIJE I UPLATE U IZNOSU OD 30% OD UKUPNE CENE ARANŽMANA DO 31.12.2019. ILI DO POPUNE KAPACITETA PO USLOVIMA RANIH REZERVACIJA

OPŠTE NAPOMENE:
Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
Postoji mogućnost organizovanja individualnog transfera na zahtev uz doplatu. Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
Vreme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i nakon potvrde vremena se putnici i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane vodiča lično, ili putem oglasne table, najčešce jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere sa agencijskim predstavnikom. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti predstavniku agencija
Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i slično).
Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja. Neophodno je da pasoš važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja. Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
Putno zdravstveno osiguranje je obavezno. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj – manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje). Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel. Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih (osim gde je to naznačeno). Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, usluga spa centra, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, parkinga, garaže i slično. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i informacije koje se tiču radnog vremena barova, restorana i hotelskog sadržaja dobijaju se po dolasku u hotel, na recepciji.
ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija. Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće). Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od odjave iz hotel.
Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije BIG BLUE GROUP DOO.

POSEBNE NAPOMENE:
Na čarter letu prevoznik je Air Serbia dozvoljen je jedan prtljag maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg.Deca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

NAČIN PLAĆANJA:
– Avans od najmanje 30% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put
– gotovinski,
– kreditnim karticama Intesa banke do 6 mesečnih rata,
– kreditnim karticama Komercijalne banke moguće je plaćati do 12 mesečnih rata,
– kreditnim karticama banke Societe Generale moguće je plaćati do 12 jednakih mesečnih rata,
– čekovima građana do 6 mesečnih rata,
– ostalim platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina),
– preko računa,
– kreditima poslovnih banaka (koje kupac aranžmana na osnovu ugovora o putovanju/ predračuna ugovara direktno sa bankom),
– administrativna zabrana (ako poslodavac/ firma kupca aranžmana ima potpisan ugovor o administrativnoj zabrani sa BIG BLUE GROUP DOO). Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene kursa na monetarnom tržištu i slično promeni cenu aranžmana.

Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene kursa na monetarnom trzištu i slično promeni cenu aranžmana.

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0065/2019 od 26.09.2019. godine zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU ˮYUTAˮ, Beograd, ul. Kondina br. 14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU ˮYUTAˮ, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14 ili na e-mail: garancijaputovanja@yuta.rs. Polisa broj 300059724 od 25.01.2018. godine, Akcionarskog društva za osiguranje ˮDDOR Novi Sadˮ.

Licenca OTP 255/2010 od 12.02.2010

Ocenite aranžman
[Total: 2 Average: 5]