Gravity Hotel & Aqua Park 4*, Memsha,Hurgada,Leto 2024
Gravity Hotel & Aqua Park 4* ex. Samra Bay
Hurgada 2024 • Letovanje u Egiptu
HURGADA • MEMŠA
Egipat 2024 • letovanje avionom • All inclusive!
Lokacija: Gravity Hotel&Aqua Park Hurghada bivši hotel Samra Bay idealno lociran na samom kraju čuvene promenade Memša, na sopstvenoj peščanoj plaži u obliku lagune. Gravity Hotel&Aqua Park Hurghada udaljen je 5 km od međunarodnog aerodroma Hurgada.
Plaža: Hotel poseduje sopstvenu plažu u obliku lagune.
Ulazak u vodu je postepen, dok je manji deo plaže sa koralnim grebenom. Udaljen je od aerodroma 8 km.
Hotelski sadržaj: Hotel u svom sastavu ima recepciju, glavni restoran, dva a la carte restorana, arapski i italijanski (besplatno korišćenje 1 tokom boravka uz rezervaciju 1 dan ranije), lobby bar, shisha corner (uz doplatu), snack bar pored bazena kao i na plaži, SPA centar, salon lepote, internet centar, teretanu, menjačnicu, bankomat, mini disco klub za decu,igralište, animaciju, prodavnice u sklopu hotela. Gosti mogu da uživaju u 6 spoljašnjih bazena, kao i aqua parku sa 30 tobogana za decu i odrasle.
Korišćenje suncobarana, ležaljki i peškira je besplatno za goste hotela. Agencija ne garantuje brzinu interneta, jačinu signala, usled eventualnih tehničkih problema lokalnih operatera. Sport i zabava: Na raspolaganju su i tereni za odbojku na pesku, stoni tenis, teretana, ronilački klub i razni sportovi na vodi.
Sobe: Hotel se sastoji od dve zgrade i ima 300 soba različitih tipova. U ponudi su porodične sobe sa pogledom na more, kao i superior sobe sa pogledom na vrt ili pogledom na more.
Svaka soba sadrži francuksi ležaj ili dva odvojena standardna ležaja, sofu na razvlačenje. Makismalan kapacitet je 4 osobe, 2 odrasle osobe + 2 dece ili 3 odrasle osobe i 1 dete. Sobe su veoma komforne, superior sobe su površine od oko 40m2, dok su porodične sobe 60m2. Svaka soba sadrži: klimu, LCD-TV, mini bar (sadrži vodu, dnevno punjenje), aparat za kafu i čaj, sef, telefon, SAT-TV, terasa, fen za sušenje kose.
Uz doplatu: room servis, apoteka, masaže i tretmani u spa centru, sauna, đakuzi, tursko kupatilo, usluga pranja veša, bilijar, prodavnice, frizer, svi sportovi na vodi, škola ronjenja, sva uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, telefon/fax, energetska pića, sveže ceđeni sokovi, flaširana pića i pića u limenci, uvozna pića, kokteli, sva hrana, piće i usluge van hotelskog koncepta AI usluge. Usluga: All inclusive, buffet, samoposluživanje.
U cenu uključeni doručak, ručak, večera, užine, konzumiranje svih alkoholnih i bezalkoholnih pića domaće proizvodnje.
Napomena:
Odličan odnos cene i kvaliteta.
Hotel sa veoma komfornim sobama, idealan za porodice sa decom.
Transfer će biti organizovan za rotacije na 11/12 dana, kompanijom Air Serbia.
U pitanju su sledeći datumi:
Jun 11, 21.
Jul 02, 12, 23.
Avg 02,13,23.
Sep 03,13,24.*
*24.septembar nema punjenja transfera Nis – Beograd, tog dana se putnici samo vraćaju ka Nišu ( transfer Beograd-Niš ).
CENA TRANSFERA IZ NIŠA do POJATA 3990 rsd po sobi
CENA TRANSFERA Batočina, Ćuprija, Kragujevac, Jagodina ,Batočina (za putnike iz Kragujevaca) 3790 rsd osobi
INFORMACIJA ZA ARANŽMANE NA LETOVIMA AIR CAIRO na 6, 9, 10 i 13 noćenja
Program putovanja – 6 i 13 noćenja / 8 i 15 dana, polasci subotom:
1.dan Beograd – Hurgada
Okupljanje na aerodromu na šalteru prijavljivanja za let, dva i po sata pre leta. Direktan let Air Cairo SM 388 za Hurgadu u 05.30h (letnje vreme 06.30). Predviđeno sletanje u Hurgadu oko 10.00h. Transfer do hotela. Smeštaj, noćenje.
2 – 6/13.dan Hurgada
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
7 –14.dan Hurgada
Napuštanje soba po hotelskim pravilima, najkasnije do 12.00h. U slučaju potrebe za produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluge ishrane i pića a u zavisnosti od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u kasnim večernjim časovima.
8 –15.dan Hurgada – Beograd
Predviđeno poletanje aviona za Beograd SM 387 u 02.00h. Sletanje u Beograd predviđeno u 04.30h (letnje vreme 05.30h).
Program putovanja – 9 noćenja / 11 dana, polasci nedeljom i utorkom:
1. dan Beograd – Hurgada
Okupljanje na aerodromu na šalteru prijavljivanja za let, dva i po sata pre leta. Direktan let Air Cairo SM 388 za Hurgadu u 05.30h (letnje vreme 06.30). Predviđeno sletanje u Hurgadu oko 10.00h. Transfer do hotela. Smeštaj, noćenje.
2 – 9.dan Hurgada
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
10.dan Hurgada
Napuštanje soba po hotelskim pravilima, najkasnije do 12.00h. U slučaju potrebe za produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluge ishrane i pića a u zavisnosti od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u kasnim večernjim časovima.
11.dan Hurgada – Beograd
Predviđeno poletanje aviona za Beograd SM 387 u 02.00h. Sletanje u Beograd predviđeno u 04.30h (letnje vreme 05.30h).
Program putovanja – 10 noćenja / 12 dana, polasci sredom i petkom:
1. dan Beograd – Hurgada
Okupljanje na aerodromu na šalteru prijavljivanja za let, dva i po sata pre leta. Direktan let Air Cairo SM 388 za Hurgadu u 05.30h (letnje vreme 06.30). Predviđeno sletanje u Hurgadu oko 10.00h. Transfer do hotela. Smeštaj, noćenje.
2 – 10.dan Hurgada
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
11.dan Hurgada
Napuštanje soba po hotelskim pravilima, najkasnije do 12.00h. U slučaju potrebe za produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluge ishrane i pića a u zavisnosti od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u kasnim večernjim časovima.
12.dan Hurgada – Beograd
Predviđeno poletanje aviona za Beograd SM 387 u 02.00h. Sletanje u Beograd predviđeno u 04.30h (letnje vreme 05.30h).
CENA UKLJUČUJE:
– avionski prevoz na redovnoj liniji avio kompanije Air Cairo, Beograd – Hurgada – Beograd
– aerodromske takse 76€ (Beograd 21,42€, Hurgada 28,60€, DCV taksa 0.98€ i YQ 25€), takse su podložne promeni. YQ taksa predstavlja taksu za doplatu za gorivo, propisuje je avio kompanija i podložna je promeni do realizacije putovanja.
– deca do 2 godine plaćaju deo avionske karte u iznosu od 50€ (nemaju sedište u avionu i u transferu, niti krevet u hotelu)
– transferi aerodrom – hotel – aerodrom
– rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
– organizaciju putovanja i usluge predstavnika
CENA NE UKLJUČUJE:
– zdravstveno putno osiguranje
vrste osiguranja.
– fakultativni izleti
– egipatska viza*
* Putnici sa srpskim pasošima mogu platiti vizu po sletanju na aerodrom Hurgada, pre pasoške kontrole (25$ po pasošu) ili je samostalno pribaviti egipatske vize ako lično odu u ambasadu Egipta u Beogradu, minimum dve nedelje pred putovanje.
Potrebna dokumentacija za vizu:
– pasoš koji je važeći najmanje 6 meseci duže od datuma povratka sa putovanja i ima barem dve slobodne stranice
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dana pre polaska.
2. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
3. PREKO RAČUNA – uplata na račun For You Putovanja uz predhodno izdatu profakturu .
AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija ima organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia (Aviolet). Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
VAŽNA NAPOMENA U VEZI SA REDOM LETENJA AVIO KOMPANIJE AIR CAIRO:
Vreme poletenja i sletenja navedeno u Programu putovanja je informativnog karaktera i zvanično je u trenutku objavljivanja programa i cenovnika. Vremena letova su podložna promeni i ne mogu biti predmet žalbe. O eventualnim izmenama ugovorene satnice od strane avio kompanije Air Cairo, putnici ce biti naknadno obavesteni.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:
Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.
Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.
Uz doplatu, osiguranje pokriva:
– troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;
– troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;
– troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;
– troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte najbližu poslovnicu.
VIZE I PUTNA DOKUMENTA:
Viza za Egipat za državljane RS je potrebna. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka).
Turističke vize su BESPLATNE za državljane Republike Srbijeza boravak do 30 aprila 2021.
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.
CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe
– Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, u transferu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta.
– Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni.
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14.00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12.00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti paketom za ručak. Raspodelu soba vrši isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni zahtevi i želje putnika biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
NAPOMENA:
Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO – Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju hotela je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na komfor u sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na transfer (u autobus, mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.
Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo da budete na recepciji hotela 15 minuta pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa) proverite sva putna dokumenta i platite račune.
TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE
je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Molimo da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije , nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020/21-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 120.
Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.