Image default
Egipat Hurgada 2022Egipat letovanje 2022Hurgada leto 2022Hurgada letovanje 2022letovanje 2022soma bay hurgada 2022

Solymar Soma Beach 4*lux, Hotel, Hurgada, Egipat, Leto 2022

Solymar Soma Beach 4*lux

Letovanje EGIPAT 2022

HURGADA 2022

Solymar Soma Beach 4*lux

Solymar Soma Beach 4*lux

Predstavljamo vam ponosni novi  član JAZ lanca hotela Solymar Soma Beach je novootvoreni hotel i  Nalazi se u Soma Bay-u između hotela Carribbean Soma Bay i Sentido Palm Royale. Ovo je jedno od najlepših područja obale duž obale Crvenog mora. Mekana, peščana plaža, sjajno sunce i bistra plava voda čine ovo idiličnim odmorom na plaži. Regija je takođe dom veličanstvenom delu koralnog grebena koji vrvi podvodnim životom

Hotelske sobe su veoma moderne i opremljene su klima uređajem, LCD televizorom sa satelitskim kanalima, ketlerom i privatnim kupatilom.

Hotelska usluga je na bazi All Inclusive.

ALL INCLUSIVE CONCEPT 

Bilo da se vaš savršeni odmor zasniva na avanturama, razonodi  ili ste ljubitelji svega  plaža hotela Solymar Soma Beach u Safagi idealan je za bekstvo tik uz more . Srebrni pesak, tirkizna voda i neverovatni koralni grebeni čine ovo sjajnim mestom za odmor. Hotel je udaljen samo desetak minuta vožnje od centra grada Safaga i udaljen je 50 minuta vožnje od Hurgade. Sjajno mesto za vodene sportove poput surfanja zmajem, surfovanja vetrom i ronjenja, ovo je u životu iskustvo koje morate probati za sve one koji pored odmorai uživaju u besprekornoj mešavini adrenalina i opuštanja.

Sadržaji hotela Solymar Soma Beach 4*lux :

Privatna plaža sa srebrnim peskom
Mivida spa centar sa fantastičan tretmnima i terapijama
Dva bazena
Dečiji klub i igralište i dečiji bazen sa toboganima
Kultura i zabava u amfiteatru
Živa muzika i bendovi

Cenu aranžmana u tabeli su po osobi i obuhvataju sledeće: avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE, troškovi rezervacije,

CENE U FAZI PRIPREME KONTAKTIRATI  066 5 560 001

PROGRAM PUTOVANJA:

1. dan BEOGRAD – HURGADA
Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” minimum 2 sata pre poletanja aviona (proveriti 3 dana pred put tačno vreme leta). Predviđeno vreme poletanja u 05:30 – let SM 388. Prevoz avionom (AIR CAIRO) na relaciji Beograd – Hurgada. Dolazak u Hurgadu u 10:00. Po sletanju, transfer do izabranog smeštaja. Noćenje.
2. – 6./ 09./ 10./ 13. dan HURGADA
Smeštaj na bazi 6, 9, 10 ili 13 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete…Noćenje.
7./ 10./ 11./ 14. dan HURGADA
Napuštanje soba po hotelskim pravilima, najkasnije do 12:00. U slučaju potrebe za produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluge ishrane i pića a u zavisnosti od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u kasnim večernjim časovima.
8. / 11./ 12./ 15. dan HURGADA – BEOGRAD
Predviđeno vreme poletanja u 02:00 – let SM 387. Prevoz avionom (AIR CAIRO) na relaciji Hurgada – Beograd, dolazak u Beograd u 04:30. (Kraj usluga)

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
⦁ prevoz avionom na relaciji Beograd –Hurgada– Beograd kompanijom Air Cairo
⦁ aerodromske takse odrasli i deca 2-12 god. u iznosu od 76 evra (Beograd 21,42€, Hurgada 28,60€, DCV taksa 0.98€ i YQ 25€) – takse su podložne promenama i uplaćuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje, deca do 2 godine plaćaju samo deo avionske karte 50€ (nemaju sedište u avionu i u transferu, niti krevet u hotelu).
⦁ transfer na relaciji aerodrom – smeštaj – aerodrom
⦁ smeštaj u hotelima na bazi izabrane usluge(6, 9,10 i 13 noćenja)
⦁ usluge lokalnog predstavnika

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
⦁ Individualno međunarodno osiguranje (PUTNIK JE U OBAVEZI DA POSEDUJE OSIGURANJE KOJE POKRIVA TROŠKOVE LEČENJA COVID 19 U PROTIVNOM AVIO KOMPANIJA NE DOZVOLJAVA ULAZAK U AVION).
⦁ Osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja.Potrebne informacije mogu se dobiti u našoj poslovnici.
⦁ Doplate za sobe sa pogledom na more, bungalove itd.
⦁ Fakultativne izlete i ulaznice
⦁ Egipatska viza 25 USD po pasošu–važi samo za putnike koji imaju pasoš Republike Srbije.
Putnici koji posedujuinostranipasoš dužnisusamidaseinformišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA:
⦁ POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE.
UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU
⦁ PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU.
⦁ Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner.
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:
1. 30% prilikom rezervacije, ostatak od 70% najkasnije 10 dana pre putovanja
2. 30% prilikom rezervacije, a ostatak od 70% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana BEZ KAMATE najkasnije do 15.06.2022.
3. Plaćanje preko računa uz predradručun izdat od strane For You Putovanja
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
⦁ U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
⦁ Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici
⦁ Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
⦁ U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
⦁ U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet

⦁ Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
⦁ Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj…)
⦁ Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
⦁ Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mestanaplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
⦁ Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
⦁ Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
⦁ Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
⦁ ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel (hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone)
⦁ POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
⦁ KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
⦁ Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije…)

NAPOMENE:
⦁ Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona.
⦁ Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
⦁ Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 20kg kao i narucni do 5 kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož…) i tečnost preko 100 ml
⦁ Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
⦁ Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
⦁ Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…)
⦁ Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
⦁ Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
⦁ Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
⦁ Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja (važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije).
⦁ Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
⦁ Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji ⦁ www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije

• VAŽNA NAPOMENA: PUTNICI KOJI PUTUJU SA PASOŠEM BiH, VIZU ZA EGIPAT MORAJU IMATI PRE POLASKA NA PUTOVANJE
• Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 20kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
• Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
• Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
• Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
• Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
• Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
• Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
• Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
• Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
• Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
• U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
• Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti „lanč paketom“
• Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena

• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
• Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu Beograd.
• Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
• U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
• Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
• Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
• Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
• Opisi i fotografije smeštajnih kapaciteta nalaze se na web sajtu www.wayout.rs
• Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
• Agencija  zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
• Agencija si odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
• Preporučujemo kupovinu osiguranja od otkaza putovanja. Mogućnost kupovine u agenciji.

VAŽNE NAPOMENE – COVID-19:
• pre leta, putnici će biti u obavezi da popune kopiju dokumenta “Traveler Declaration” pre dobijanja boarding pass-a u kojem će morati da pruže sledeće informacije: da li je putnik putovao negde 14 dana pre puta u Egipat / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije osećao bilo kakve simptome virusa COVID- 19 / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije bio u kontaktu sa osobom zaraženom virusom COVID-19 / potvrdu putnika da će se obratiti hotelskom menadžmentu na prvu pojavu simtpoma virusa COVID-19 za vreme boravka u Egiptu / potvrdu da putnik ima uplaćeno međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19;
• svim putnicima ce pre ulaska u avion biti merena temperatura, a ukoliko ista bude iznosila 38 stepeni ili vise, avio kompanija ce biti u obavezi da putniku ne dozvoli da se ukrca na let;
• turističke vize su ukinute za boravak putnika koji uđu u Egipat do 31. oktobra 2020. , a ova informacija se odnosi samo na državljane zemalja (medju kojima je i Srbija) koji vize mogu kupiti na licu mesta, na aerodromu u Hurgadi. Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu;
• ministarstvo zdravlja Egipta će pokriti troškove lečenja putnika pozitivnih na COVID-19 do potpunog oporavka; (još uvek radimo na tome da dobijemo precizne informacije i kako će biti potrebno postupati u pomenutoj situaciji);
• putnici će biti u obavezi da drže sigurnu fizičku distancu prilikom ulaska i izlaska iz aviona u skladu sa instrukcijama koje utvrđuju aerodromi i avio prevoznik;
• svi avioni će biti sterilizovani i dezinfekcionisani posle svakog leta;
• putnici i kabinsko osoblje je u obavezi da nosi zaštitne maske;
• nakon sletanja na egipatski aerodrom, svi putnici će biti dezinfikovani;
nošenje zaštitnih maski na aerodromu je obavezno;
• svim putnicima će biti merena temperatura;
• prtljag će biti dezinfikovan pre postavljanja na pokretnu traku;
• hotelski kapaciteti do 30.09. će biti redukovan na 50%, a od 01.10. kapacitet će biti povećan na 75%;
• putnicima će biti merena temperatura pri svakom ulasku u hotel;
• gosti će biti u obavezi da obaveste hotelski menadžment i doktora ukoliko osete bilo kakav simptom bolesti COVID-19;
• hotelski menadžment je u obavezi obavesti Egipatsko ministarstvo zdravlja za svaki pozitivan slučaj COVID-19;
• svaki hotel će imati deo za goste sa lakšom kliničkom slikom virusa COVID-19;
• putnici sa težom kliničkom slikom virus COVID-19 će biti momentalno smešteni u bolnicu;
• svi hoteli koji su otvoreni i koji će biti otvoreni moraju imati poseban sertifikat i dozvolu ministarstva zdravlja Republike Egipat;
• u autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta;
NAPOMINJEMO DA SE REGULATIVE VEZANE ZA PUTOVANJA MENJAJU CESTO, STOGA POSTOJI MOGUCNOST DA U MEDJUVREMENU DODJE DO ODREDJENIH PROMENA U PROTOKOLIMA O CEMU CE PUTNICI BITI OBAVESTENI:

MOLIMO PUTNIKE DA PAŽLJIVO PROČITAJU OPŠTE USLOVE PUTOVANJA AGENCIJE . MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

 

Ocenite aranžman
[Total: 38 Average: 4]

Proverite i ovo...

Albatros Aqua Blue Resort 4**** Egipat, Hurgada Leto 2021, Egipat ,Letovanje

nikola

Najlepše Plaže Egipta – TOP 10 – Plaže u Egiptu

nikola

Labranda Royal Makadi 5* , Egipat letovanje 2022, Makadi Bay, Hurgada

nikola