Letovanje u Egiptu, Hurgada 2024, Stella Di Mare Garden Resort 5*
Hurgada – Egipat – Letovanje 2024
PAKET ARANŽMAN
AVION ( DIREKTN LET ) + TRANSFER + SMEŠTAJ
Stella Di Mare Garden Resort 5*
Hurgada koraln,o blago na crvenom moru
Lokacija
Nalazi se u zalivu Makadi, oko 30km od aerodroma.
Opšti podaci
Hotel je otvoren 2011. godine. Raspolaže sa 721 smeštajnom jedinicom, a u svojoj ponudi ima šest bazena za odrasle i dva bazena za decu, dva a la carte restorana, dnevnu i večernju animaciju.
Za decu tu su bazeni, igralište i dečiji klub.
Plaža
Hotel ima svoju plažu (400m) od koje je udaljen 1km. Do plaže u toku celog dana vozi besplatan shuttle bus. Veći deo je uređena kupališna zona sa plitkom vodom, a jedan manji deo je sa koralnim grebenom, što privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet. Gosti hotela mogu bez doplate da koriste ležaljke i suncobrane.
Smeštaj
Hotel raspolaže sa 721 smeštajnom jedinicom od kojih svaka ima balkon/terasu, klima uređaj, SAT TV, sef. Standardne sobe su veličine oko 40m², porodične sobe se sastoje od dve spavaće sobe i veličine su oko 90m². Sobe mogu imati pogled na bazen ili baštu.
Plaća se: telefon, room service, mini bar (flaša vode po gostu dnevno besplatno), internet.
Hrana i piće
Usluga u hotelu je All inclusive – doručak, kasni doručak, ručak, večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). Pored glavnog restorana, hotel u svojoj ponudi ima i dva a la carte restorana – Layali Beirut (libanski) i Royal Wok (kineski). Gostima je na raspolaganju i nekoliko barova. Takođe, gostima su na raspolaganju i barovi hotela Stella Di Mare Beach kao i a la carte restorani (jednom u toku boravka uz prethodnu rezervaciju).
Plaća se: uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, sveže ceđeni sokovi i sve ostalo van koncepta.
Hotel ima pravo da promeni detalje usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj…).
Ostali sadržaji
Hotel u svojoj ponudi ima 6 bazena za odrasle (od kojih se jedan greje u zimskom periodu), 2 bazena za decu (jedan se greje u zimskom periodu), dnevnu i večernju animaciju, diskoteku, WiFi internet (besplatan u lobiju).
Gostima su na raspolaganju i sledeći sadržaji/aktivnosti hotela Stella Di Mare Beach: odbojka, fudbal, ronilački centar (uz doplatu).
Plaća se: teniski tereni, bilijar, golf, SPA centar, usluga pranja i peglanja veša, sportovi na vodi.
Napomena
Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.
Transfer će biti organizovan za rotacije na 11/12 dana, kompanijom Air Serbia.
U pitanju su sledeći datumi:
Jun 11, 21.
Jul 02, 12, 23.
Avg 02,13,23.
Sep 03,13,24.*
*24.septembar nema punjenja transfera Nis – Beograd, tog dana se putnici samo vraćaju ka Nišu ( transfer Beograd-Niš ).
CENA TRANSFERA IZ NIŠA do POJATA 3990 rsd po sobi
CENA TRANSFERA Batočina, Ćuprija, Kragujevac, Jagodina ,Batočina (za putnike iz Kragujevaca) 3790 rsd osobi
Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan. Beograd – Hurgada : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz carter letom
Dolazak u Hurgadu. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
2. – 10/11. dan : Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
11/12. dan Hurgada – Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Carter let do Beograda.
JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:
Avio prevoz carter letom avio kompanija Air Serbia na relaciji Beograd – Hurgada- Beograd;
Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila;
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta
(u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti
obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje
nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
Grupni transfer aerodrom – izabrani hotel – aerodrom,
YQ takse u visini od 10 EUR
Aerodromske takse u visini od 51.4 EUR
Usluge predstavnika, troškove organizacije putovanja.
CENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:
Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod “JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:”
Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
OPŠTE INFORMACIJE
Napomena: Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman
nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava
pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
USLOVI PLAĆANJA
1. UPLATA DO POLASKA – Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 10 dana pre polaska,
ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja.
2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata,
koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – Uplata na račun For You putovanja
6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – Sa firmama sa kojima agencija ima ugovor na 6 mesečnih rata
Organizator zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdavstveno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza
aranžmana prema uslovima i tarifama Generali Osiguranja.
Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik, je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije.
U slučaju nastanka osiguranog slučaja u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenom uslovima
zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće
kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju
celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena
poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu.
Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije
stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali
na dan polaska.
Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još 6 meseci po povratku sa putovanja.
Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je
odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika.
Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik.
Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
NAPOMENA: SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU
REPUBLIKE Egipat , KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE.
PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska
po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika,
ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja.
Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja.
Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.
Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme.
U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje
nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.
ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU.
ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg.
U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga.
U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene.
IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije
Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan
je avio prevoznik uz asistenciju agencije.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije , koji će Vas uputiti u autobus
(mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.
Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na
recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune.
CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu.
‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta.
‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.
‐
Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da
na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska.
U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom.
Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera.
Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude
Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama
koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije.
Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni.
HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu ,
obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj,
organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja
Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati.
NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima
koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu
meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor
u Vašoj sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj.
PREDSTAVNIK AGENCIJE– je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija
mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana
boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,….) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator
putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora
putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE, OPŠTE USLOVE PUTOVANJA
jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
OPŠTI USLOVI PUTOVANJA AGENCIJESU SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA, Licenca OTP 467/2020 Kategorija licence A25, polisa broj 470000045579