Letovanje EGIPAT 2021

HURGADA 2021

Hotel Sunrise Select Garden 5*

Ekskluzivno pravo prodaje za ceo region!!!

Sunrise Select Garden 5* 

Ovaj elegantan hotel, lociran blizu centra grada i aerodroma, južno od novog šetališta, ka Safagi okružen je baštom i divnom peščanom plažom dugom 400m.

Hotel ima 474 sobe raspoređene u više trospratnih objekata okruženih baštom. Sve sobe imaju bakon ili terasu, SAT TV, telefon, fen, sef i mini bar. U okviru hotela, pored glavnog restorona, možete uživati u italijanskom ili orjentalnom a la carte restoranu, više barova i pabova ili dva otvorena bazena. Za najmlađe tu je Nemo klub i stručno osoblje koje organizuje svakodnevne aktivnosti za decu. U okviru hotela se nalaze i spa centar, teretana, fitnes klub, zatvoreni bazen, stolovi za stoni tenis, tereni za tenis, teren za fudbal, ronilački klub, centar za windsurfing i marina.

U blizini hotela se nalaze 2 PGA terena za golf.
Usluga u hotelu je na bazi all inclusive koncepta po pravilima hotela (po principu samoposluživanaja -švedski sto).

Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja

ZA CENE I RASPOLOŽIVE TERMINE KONTAKTIRAJTE SLUZBU PRODAJE 066 5 560 001 i 066 6 560 001  ZBOG VELIKE POTRAZNJE  BRZE PRODAJE CENE SE AZURIRAJU VISE PUTA DNEVNO SHODNO RASPOLOZIVOSTI NA LETOVIMA I U HOTELU NAŠI ZAPOSLENI POSLACE VAM KOMPLETAN TRENUTNO VAŽEĆI CENOVNIK U PDF 

REZERVACIJE SE RADE NA UPIT UZ MINIMALNU UPLATU OD 12000,00 rsd

PO POTVRDI REZERVACIJE DOPUNA od 12000,00 a ostatak do 20 dana pred put ROK ZA POTVRDU REZERVACIJE 24 DO 72 H od momenta UPLATE AVANSA u SLUČAJU NE POTVRDJIVANA ZELJENOG DATUMA VRŠI SE ISTOG MOMENTA REFUNUDACIJA od 12000,00 RSD ili PONUDA PRIBLIŽNOG TERMINA ILI DRUGI HOTEL PO ZELJI KLIJENTA.

Cene su date na osnovu trenutne raspoloživosti i kao takve postoji mogućnost promene

Važna Napomena

Usled velike potraznje za Hurgadu ove sezone  letovi se kombinuju kompanijama Air Cairo i Air Serbia. U slucaju leta Air Serbia koji su kasno popodne stize se u Hurgadu uvece, racuna se aranzman 10 noci ili 11 noci povracaj zadnji dan uvece slucaju da bude let Air Cairo onda je 9 ili 10 noci sa  ponudjenim kasnim check outom iz tih razloga su napravljene cene 9 noci = 10 noci i 10 noci  = 11 noci  tako su cene u tabeli kalkulisane za 9 i 10 noći. Tacno vreme leta dobija se 24 do 48 h pre putovanja.

Cenu aranžmana u tabeli su po osobi i obuhvataju sledeće: avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE, troškovi rezervacije, zdravstveno osiguranje KOJE POKRIVA LEČENJE COVID-19, osiguranje od otkaza aranžmana i osiguranje na svim izletima i prilikom svih transfera na destinaciji

Cene su date na osnovu trenutne raspoloživosti i kao takve postoji mogućnost promene

Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja

CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:
Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
6,9,10, 13 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Hurgada-Beograd (direktan let) sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 € i YQ taksu za gorivo iznosi oko 13 € – (aviokompanijska doplata za gorivo u slučaju poskupljenja goriva)
usluge vodiča na srpskom jeziku
• Međunarodno zdravstveno osiguranje Dunav osiguranje (za državljane Republike Srbije do 75 godina starosti) u iznosu osigurane sume od 15.000 EUR KOJE POKRIVA I LEČENJE COVID-19

CENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:
PCR test u iznosu od 9000 RSD – Vlada Republike Egipat je donela odluku da je, počevši od 01.09.2020., za ulazak u Egipat potrebno priložiti negativan PCR test na
COVID-19 ne stariji od 72 sata od vremena uzorkovanja do predviđenog vremena leta. Deca starosti do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test;
Deca do 2 godine plaćaju iznos od 50€ (nemaju sedište u avionu);
Egipatsku vizu i usluge viziranja (25EUR po pasošu na aerodromu u Hurgadi / 12$ u Ambasadi Arapske Republike Egipat u Beogradu) / turističke vize su ukinute za
boravak putnika koji uđu u Egipat do 30. aprila 2021. , a ova informacija se odnosi samo na državljane zemalja (medju kojima je i Srbija) koji vize mogu kupiti na
licu mesta, na aerodromu u Hurgadi. Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu. Ukoliko se odluka promeni, putnici
ce biti blagovremeno obaveste

USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate  Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

NAČIN PLAĆANJA: gotovinski – uplata NEPOVRATNOG avansa, na ime usluge rezervacije, u iznosu od 25% od cene  u dinarskoj protivvrednosti prilikom prijave, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska ne odnosi se ena putnike sa zamenskim vaucerom
kreditnim karticama ( Visa, Dina card, Master Card, Maestro)
uplatom preko računa agencije u izdatu profakturu
ČEKOVIMA GRAĐANA Prilikom rezervacije se plaća avans od 50% od ukupne cene aranžmana gotovinski, a ostatak čekovima u  3 do 5 jednakim mesečnim ratama svakog 10, 20 i 30-og u mesecu.

• VAŽNA NAPOMENA: MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 140 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

VAŽNE NAPOMENE U VEZI SA PCR TESTOM:
Za ulazak u Egipat odlukom Vlade Republike Egipat, počevši od 01.09.2020. potrebno je priložiti negativan PCR test ne stariji od ne stariji od 72 sata
od vremena uzorkovanja do predviđenog vremena leta. Deca starosti do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test na COVID-19.
Ovom prilikom potvrđujemo da smo OBEZBEDILI TERMINE ZA TESTIRANJE  PUTNIKA
Testiranje će se obavljati u posebnoj laboratoriji pri Zavodu za biocide i medicinsku ekologiju, na adresi Trebevićka 16 u Beogradu.
Putnike koji nisu iz Beograda pozivamo da provedu lep dan u Beogradu i testiraju se na gore pomenutoj adresi; ili testiranje izvršiti u svom gradi u institutu za javno zdravlje zakazivanje mozete izvršiti putem link https://ezakazivanjepcr.euprava.gov.rs/
Rezultati PCR testova će  biti gotovi u roku od 24 sata, a putnicima će rezultati biti poslati na mail adresu.
Putnici koji dolaze na testiranje moraju sa sobom imati uredno plaćenu uplatnicu ili potvrdu banke o izvršenom plaćanju i validan ugovor o putovanju koji je izdat od strane agencije Od 01.01.2021. godine cena PCR testa iznosi 9000din. Plaćanje PCR putnici moraju izvršiti pre dolaska na testiranje, a uplatu mogu izvršiti prema uplatnici koju mogu preuzeti sa sledećeg linka – UPLATNICA
Svi aranžmani uključuju polisu osiguranja od otkaza putovanja i samim tim se, u slučaju pozitivnog PCR testa, garantuje povraćaj uplaćenih sredstava.

 

VAŽNE NAPOMENE U VEZI SA PCR TESTIRANJEM NA AERODROMU U HURGADI PRI SLETANJU I PRE POVRATKA U SRBIJU:
Informacije vezane za proceduru PCR testiranja nakon sletanja na aerodrom u Hurgadi, koje smo dobili od direktora turističke komore letovališta
Hurgada (Director of Chamber of Tourism of Hurghada) :
Svi putnici koji su obavili testiranje pre polaska i obezbede PCR test sa negativnim rezultatom, imaju pravo prvenstva prilikom izlaska iz aviona.
Nakon toga, autobusom dolaze do aerodromske zgrade, gde će se obaviti pasoška kontrola i preuzimanje prtljaga. Po izlasku iz aerodromske zgrade,
autobusima će biti prevezeni u izabrani hotel, nakon čega dugo očekivani odmor može da počne;
Putnici koji krenu na put bez PCR testa sa negativnim rezultatom, poslednji izlaze iz aviona. Po izlasku iz aviona, biće autobusom prevezeni do posebnog dela aerodroma, gde će biti podvrgnuti PCR testiranju po ceni od 30$. Po uzimanju brisa, putnici će proći uobičajenu proceduru pasoške kontrole i preuzimanja prtljaga, a nakon toga se prevoze autobusom do izabranog hotela. gde će BITI U OBAVEZI DA BUDU U IZOLACIJI, U SVOJOJ
SOBI, BEZ PRAVA NA KRETANJE PO HOTELU, do trenutka dobijanja PCR testa sa negativnim rezultatom.
Rezultat PCR testa dostavlja se recepciji izabranog hotela, koja će o istom obavestiti putnika. U slučaju dobijanja PCR testa sa pozitivnim rezultatom,
hotel će biti dužan da obavesti Ministarstvo zdravlja Egipta, a putnik će u tom slučaju biti smešten u sobi u posebnom delu hotela, u kojoj će boraviti
sve do izdavanja PCR testa sa negatinim rezultatom.
Agencija nastavlja sa već unapred organizovanim PCR testiranjem prema ranije utvrđenim terminima i to: za putnike koji putuju sredom,davanje briseva se organizuje ponedeljkom od 9-13h, za putnike koji putuju subotom, davanje briseva se organizuje četvrtkom od 9-13h, a za putnike koji putuju nedeljom, davanje briseva se organizuje petkom od 9-12h.
Naravno, moguće je da putnici obave testiranje u sopstvenoj organizaciji.
Postoje 3 opcije koje su u opticaju za državljane Republike Srbije pri povratku sa putovanja:
1. U saradnji sa avio kompanijom Air Cairo i našim ino-partnerom smo za sve  putnike, a uz asistenciju našeg vodiča na destinaciji, svakog petka, obezbedili PCR testiranje u Hurgadi. Cena PCR testiranja iznosi 30$ (oko 25EUR), a testiranje će se vršiti u posebnoj laboratoriji rezervisanoj isključivo za putnike uz maksimalno poštovanje svih procedura prevencije i mera bezbednosti.-Putnici će rezultate PCR testa dobiti na mail adresu koju će ostaviti agenciji For You Putovanja  i predstavniku na destinaciji a rezultati testa će biti poslati na email adresu.
2. Putnici koji imaju državljanstvo Republike Srbije koji ne obezbede negativan test ne stariji od 48 sati, moraju biti u kućnoj izolaciji u periodu od 10
dana od datuma povratka sa putovanja;
3. Putnici koji imaju državljanstvo Republike Srbije koji ne obezbede negativan test ne stariji od 48 sati, mogu se testirati na lični zahtev po povratku u
Srbiju i u slučaju negativnog PCR testa ne moraju biti u kućnoj izolaciji. Testiranje možete zakazati na portalu – https://euprava.gov.rs/usluge/6096 ;
*Svi putnici koji ne poseduju pasoš Republike Srbije su u obavezi da pri ulasku u Srbiju prilože negativan PCR test ne stariji od 48 sati

• VAŽNA NAPOMENA: PUTNICI KOJI PUTUJU SA PASOŠEM BiH, VIZU ZA EGIPAT MORAJU IMATI PRE POLASKA NA PUTOVANJE
• Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 20kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
• Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
• Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
• Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
• Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
• Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
• Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
• Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
• Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
• Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
• U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
• Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti „lanč paketom“
• Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena

• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
• Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu Beograd.
• Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
• U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
• Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
• Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
• Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
• Opisi i fotografije smeštajnih kapaciteta nalaze se na web sajtu www.wayout.rs
• Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
• Agencija  zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
• Agencija si odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
• Preporučujemo kupovinu osiguranja od otkaza putovanja. Mogućnost kupovine u agenciji.

VAŽNE NAPOMENE – COVID-19:
• pre leta, putnici će biti u obavezi da popune kopiju dokumenta “Traveler Declaration” pre dobijanja boarding pass-a u kojem će morati da pruže sledeće informacije: da li je putnik putovao negde 14 dana pre puta u Egipat / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije osećao bilo kakve simptome virusa COVID- 19 / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije bio u kontaktu sa osobom zaraženom virusom COVID-19 / potvrdu putnika da će se obratiti hotelskom menadžmentu na prvu pojavu simtpoma virusa COVID-19 za vreme boravka u Egiptu / potvrdu da putnik ima uplaćeno međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19;
• svim putnicima ce pre ulaska u avion biti merena temperatura, a ukoliko ista bude iznosila 38 stepeni ili vise, avio kompanija ce biti u obavezi da putniku ne dozvoli da se ukrca na let;
• turističke vize su ukinute za boravak putnika koji uđu u Egipat do 31. oktobra 2020. , a ova informacija se odnosi samo na državljane zemalja (medju kojima je i Srbija) koji vize mogu kupiti na licu mesta, na aerodromu u Hurgadi. Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu;
• ministarstvo zdravlja Egipta će pokriti troškove lečenja putnika pozitivnih na COVID-19 do potpunog oporavka; (još uvek radimo na tome da dobijemo precizne informacije i kako će biti potrebno postupati u pomenutoj situaciji);
• putnici će biti u obavezi da drže sigurnu fizičku distancu prilikom ulaska i izlaska iz aviona u skladu sa instrukcijama koje utvrđuju aerodromi i avio prevoznik;
• svi avioni će biti sterilizovani i dezinfekcionisani posle svakog leta;
• putnici i kabinsko osoblje je u obavezi da nosi zaštitne maske;
• nakon sletanja na egipatski aerodrom, svi putnici će biti dezinfikovani;
nošenje zaštitnih maski na aerodromu je obavezno;
• svim putnicima će biti merena temperatura;
• prtljag će biti dezinfikovan pre postavljanja na pokretnu traku;
• hotelski kapaciteti do 30.09. će biti redukovan na 50%, a od 01.10. kapacitet će biti povećan na 75%;
• putnicima će biti merena temperatura pri svakom ulasku u hotel;
• gosti će biti u obavezi da obaveste hotelski menadžment i doktora ukoliko osete bilo kakav simptom bolesti COVID-19;
• hotelski menadžment je u obavezi obavesti Egipatsko ministarstvo zdravlja za svaki pozitivan slučaj COVID-19;
• svaki hotel će imati deo za goste sa lakšom kliničkom slikom virusa COVID-19;
• putnici sa težom kliničkom slikom virus COVID-19 će biti momentalno smešteni u bolnicu;
• svi hoteli koji su otvoreni i koji će biti otvoreni moraju imati poseban sertifikat i dozvolu ministarstva zdravlja Republike Egipat;
• u autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta;
• NAPOMINJEMO DA SE REGULATIVE VEZANE ZA PUTOVANJA MENJAJU CESTO, STOGA POSTOJI MOGUCNOST DA U MEDJUVREMENU DODJE DO ODREDJENIH PROMENA U PROTOKOLIMA O CEMU CE PUTNICI BITI OBAVESTENI:

MOLIMO PUTNIKE DA PAŽLJIVO PROČITAJU OPŠTE USLOVE PUTOVANJA AGENCIJE . MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

 

 

 

 

 

Ocenite aranžman
[Total: 12 Average: 4.5]