Rui Astoria **** – Zlatni Pjasci Letovanje 2020,Bugarska
ZLATNI PJASCI 2020, letovanje 2020
RUI ASTORIA 4****
Odlican hotel, moderno opremljen sa izuzetnom uslugom.
akciju 30 % popusta za rezervacije do 15.07. i boravak do kraja sezone.
Lokacija: Hotel Riu Astoria se nalazi se u letovalištu Zlatni Pjasci. Hotel je smešten je samoj peščanoj plaži . Pešačka zona u Zlatnim Pjascima udaljena je 250 m, a sam centar mesta 2 km od hotela Riu Astoria, dok je najblizi veći grad Varna u kome se nalaži aerodrom udaljen 20 km od hotela.
Sobe: Hotel Riu Astoria pripada poznatom internacionalnom hotelskom lancu hotela RIU. Otvoren 2019. godine hotelski kompleks Riu Astoria se sastoji iz dve zgrade i ima ukupno 538 smeštajnih jedinica. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel na raspolaganju su promo, standard, superior i family sobe i sve pružaju maksimalan komfor svojim gostima tokom boravka u hotelu. Sve sobe hotela Riu Astoria u svom sastavu imaju kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar i balkon.
Hotelski sadržaj: U sastavu hotela Riu Astoria se nalazi glavni restoran gde se posluzuju pansionski obroci, a gostima su na raspolaganju i italijanski i restoran azijske kuhinje. U okviru hotela Riu Astoria gosti mogu uzivati u lobby i lounge baru, kao i u baru pored bazena gde se poslužuju osvežavajući napicima i lagani obroci. Wi-Fi je dostupan besplatno u svim javnim prostorijama i sobama hotela Riu Astoria.
Od ostalih sadržaja, gostima su u okviru hotela Riu Astoria na raspolaganju menjačnica, usluga pranja i sušenja veša, rent a car i parking koji se doplaćuje.
Sport i zabava: Hotel Riu Astoria u svom sastavu ima spoljašnji bazen sa izdvojenim delom za decu kao i 1 unutrašnji bazen. Gostima su okviru hotela Riu Astoria takođe na raspolaganju medicinski, rekreativni i spa centar u okviru kojeg se nalazi sauna, parno kupatilo, sobe za masažu. Za najmađe goste hotela Riu Astoria postoji uređeno dečije igralište, a takođe se organizuje i dnevni program animacije za decu.
Kako se hotel Rui Astoria nalazi na samoj plaži, gosti mogu uzivati u brojnim organizovanim sportovima na vodi, dok se u večernjim časovima gosti hotela mogu opustiti uz brojne zabavne sadržaje i uživati u muzičkim večerima.
UPIT ZA REZERVACIJU
Program putovanja:
Prvi dan
Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.
Drugi – pretposlednji dan
Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.
Poslednji dan
Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.
CENA UKLJUČUJE:
– rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
– uslugu ino-partnera
– organizaciju putovanja i usluge predstavnika
CENA NE UKLJUČUJE:
– boravišne takse na destinaciji
– zdravstveno putno osiguranje
– osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
Organizovan autobuski prevoz
Smene su na 10 dana – 9 noći
DATUMI SMENA: 13. 22. 31 jul, 09. 18. 27. avgust, 05. septembar
Nesebar
Autobuski prevoz Beograd Nesebar Beograd
Povratna karta €65
Jedan smer €40
Autobuski prevoz Niš Nesebar Niš
Povratna karta €55
Jedan smer €30
Prva dva polaska biće organizovana ukoliko ima dovoljan broj prijavljenih putnika na prevozu.
Polazak iz Beograda je u 17:00 h, sa parkinga Sportskog centra “Milan Gale Muškatirović” (bivši Sportski centar 25. maj), na Dorćolu.Okvirno vreme povratka sa Crnog mora je: Albena, Zlatni Pjasci, Čajka, Sv. Konstantin, Varna od 14:00 – 15:00 h po lokalnom vremenu Kiten, Sozopol, Primirsko od 16:00 h po lokalnom vremenu
Nesebar, Sunčev breg i Sv. Vlas od 17:00 h do 18:00 h po lokalnom vremenu.
Biće organizovan prevoz iz Novog Sada uz doplatu od 15 eur (povratna karta).
Neophodan minimum za transfer su 4 osobe. Za manji broj putnika cena će biti uvećana.
U slučaju manjeg broja putnika za mesta koja se nalaze severno i južno od Sunčevog Brega postoji mogućnost da putnici kod hotela Kotva u Sunčevom bregu pređu u autobus /mini bus lokalnog partnera koji de ih odvesti na odredište.
Za putnike koji imaju smeštaj u starom delu Nesebara, zbog zabrane ulaska autobusa, biće organizovan transfer do hotela. Cena je 10 eur po osobi i smeru.
Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti najviše 2 torbe srednje veličine ili 1 kofer srednje veličine po
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun For You Putovanja.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima For You Putovanja imaju sklopljne ugovor.
Organizator zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate predstavniku agencije ili lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.