Image default
Egipat Hurgada 2024Egipat letovanje 2024Hurgada leto 2024Hurgada letovanje 2024Makadi Bay egipat 2024

Xanadu Makadi Bay 5* , Makadi Bay,Hurgada,Leto 2024

Xandu Makadi Bay 5*

Makadi Bay,Hurgada,Leto 2024

 

 

 

Lokacija

Hotel se nalazi u Makadi Bay, oko 35km od Hurgade i oko 30km od aerodroma.

Opšti podaci

Hotel se otvara 2022. godine, zauzima površinu od 500.000m2, sastoji se od glavne zgrade i oko 30 aneks zgrada (Dune Buildings, Lagoon Buildings, Lagoon Villas i Presidential Villas) i u ponudi ima 815 smešajnih jedinica. Gostima su na raspolaganju brojni restorani i barovi, a za sve ljubitelje aktivnijeg odmora tu je veliki izbor sportskih aktivnosti.

Za decu tu su bazeni, igralište, dečiji klub, animacije.

NAPOMENA: hotel se otvara 15.04.2022 godine i biće u fazi soft-openinga.

Plaža

Hotel ima svoju plažu dužine 250 metara sa postepenim ulazom u more. Upotreba suncobrana i ležaljki je besplatna.

Smeštaj

Hotel u ponudi ima 815 smeštajnih jedinica i sve imaju balkon/terasu, klima uređaj, SAT LCD TV, sef, ketler, mini bar, fen za kosu, Wi-Fi internet.
U glavnoj zgradi nalaze se sobe tipa superior, family i junior suits.
Superior rooms su veličine 35-45m2, imaju pogled na baštu, bočni pogled na more ili pogled na more.
Superior swim up su veličine 35-45m2, imaju direktan izlaz na bazen.
Family rooms su veličine 73-182m2, imaju pogled na baštu ili bočni pogled na more.
Junior suite su veličine oko 81m2, imaju bočni pogled na more ili na bazen, sastoje se od dve spavaće sobe.

Sobe u zgradama Dune su tipa superior i veličine su 30-40m2, imaju pogled na baštu ili direktan izlaz na bazen (dune superior swim up).

Plaća se: room service, telefon.

Hrana i piće

Usluga u hotelu je Hight Class All Inclusive – doručak, ručak i večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). U konceptu su i užine, sladoled, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Hotel u ponudi ima osam a la carte restorana – Dolce Vita (a la carte breakfast), Dolce Vita (italijanska kuhinja), Dragon (dalekoistočna kuhinja), Turkuaz (turska kuhinja), La Cascade (francuska kuhinja), Taj Mahal (indijska kuhinja), Ariel (riblji specijaliteti) i Els Pescador (meksička kuhinja). Gostima je na raspolaganju i 11 barova.

Plaća se: a la carte restorani (Taj Mahal, La Cascada, Ariel), sveže ceđeni sokovi, uvozna alkoholna i bezalkoholna pića i sve ostalo van koncepta.

Hotel zadržava pravo promene detalja usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj…). 

Ostali sadržaji

Prodavnice, doktor, usluga pranja i peglanja veša, apoteka, fotograf, frizerski salon.

Sport i zabava

Hotel u ponudi ima nekoliko bazena (dva za decu), jogu, zumbu, animacije, stoni tenis, streličarstvo, košarku, aerobik, boćanje, terene za tenis, teren za više sportova, mini fudbal, Wi-Fi internet.

Plaća se: sportovi na vodi.

Spa & wellness

Gosti mogu bez doplate da koriste tursko kupatilo, jacuzzi, saunu.

Plaća se: masaže, svi tretmani za negu lica i tela.

 

Napomena

Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornos

 

 

PROMENA REZERVACIJE

Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000 RSD po rezervaciji.

VAŽNE OPŠTE NAPOMENE:

Pre polaska na put potrebno je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje tranzita.

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

  1. UPLATA DO POLASKA– prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dana pre polaska.
  2. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA– uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
  3. PREKO RAČUNA– uplata na račun For You Putovanja .
  4. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM– sa firmama sa kojima agencija ima ugovor.
  5. TURISTIČKIM KREDITOM– sa izdatim predračunom od strane agencije, klijent aplicira za kredit u banci.

AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:

Agencija ima organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia (Aviolet). Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.

VIZE I PUTNA DOKUMENTA:

Viza za Egipat za državljane RS je potrebna. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka).

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.

CENE ZA DECU

Važe samo uz dve punoplatežne osobe

– Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, u transferu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta.

– Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni.

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14.00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12.00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti paketom za ručak. Raspodelu soba vrši isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni zahtevi i želje putnika biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.

NAPOMENA:

Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.

ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO – Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.

POMOĆNI KREVET: U najvećem broju hotela je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na komfor u sobi.

KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.

TRANSFERI OD/DO AERODROMA: Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na transfer (u autobus, mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.

Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo da budete na recepciji hotela 15 minuta pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa) proverite sva putna dokumenta i platite račune.

TRANSFERI:

Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije  ili putem telefona.

O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

PREDSTAVNIK AGENCIJE

je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Molimo da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.

FAKULTATIVNI IZLETE:

Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja  i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije , nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020/21-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 120.

Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

 

 

Ocenite aranžman
[Total: 10 Average: 4.6]

Proverite i ovo...

STEIGENBERGER AL DAU BEACH HOTEL 5* ,Egipat leto 2024

nikola

Zya Regina Resort Аqua Park 4*,Egipat 2023

nikola

Jaz Blumarine 5* , Egipat , Hurgada , Leto 2023

nikola