Hotel Maritim Jolie VIlle Resort & Casino 5*, Sharm El Sheik Egipat 2021
Hotel Amphoras Aqua ex. Shores Golden 4*
Sharm El Sheik Egipat 2021
FRONT PALM AREA SOBE PO CENI SPORT AREA SOBE
Lokacija: Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino se nalazi na sopstvenoj peščanoj plaži u Naama Bay sa jedne strane i glavnoj promenadi istoimenog turističkog centra Sharm El Sheikh-a. Od aerodroma Sharm El Sheikh je udaljen 11 km.
Sobe: Hotel Maritim Jolie VIlle Resort & Casino ima 396 soba, sve imaju kupatilo, TV, sef, telefon, klima uređaj i mini bar.
Hotelski sadržaj: Pored glavnog restorana u kojem se služe jela internacionalne kuhinje, gosti hotela Maritim Jolie Ville Resort & Casino mogu da uživaju u italijanskim, francuskim, egipatskim ili ribljim specijalitetima koja se služe u 5 a la carte restorana. Na raspolaganju je i 5 barova od kojih su dva na plaži, casino, prodavnica, frizerski salon, salon lepote, menjačnica i servis za pranje i sušenja.
Sport i zabava: U sastavu hotela Maritim Jolie Ville Resort & Casino su 2 bazena sa izdvojenim delovima za decu, od kojih je jedan sa morskom vodom, a drugi sa toboganima. Gostima hotela su na raspolaganju i stoni tenis, bilijar, teren za tenis i teren za golf. U okviru wellness centra hotela Maritim Jolie Ville Resort & Casino nalaze se teretana, sauna, parno i tursko kupatilo. Na plaži su zastupljeni mnogi sportovi na vodi, tereni za odbojku i mini fudbal, kao i centar za ronjenje. Posebnu atrakciju u hotelu čini jahanje kamila i konja.
ZBOG UČESTALIH PROMENA TARIFA AVIO PREVOZNIKA USLED PROMO PERIODA MOLIMO PUTNIKE DA TAČNU CENU PROVERE SA SLUŽBOM PRODAJE NA 0665560001
CENE ZA LETO 2021 SU IZRAŽENE PO OSOBI SA URAČUNATIM POPUSTOM ZA RANI BUKING
SVE CENE SU DATE NA OSNOVU TRENUTNE RASPOLOŽIVOSTI I KAO TAKVA PODLOŽNA JE PROMENI
PROGRAM
INFORMACIJA ZA ARANŽMANE NA LETOVIMA AIR SERBIA na 10 NOĆENJA/11 DANA:
Turističke vize su BESPLATNE za državljane Republike Srbije za boravak do 30 aprila 2021.
Vlada Republike Egipta je uvela obavezan PCR test za sve polaske od 1. septembra
POLASCI: 19.06, 29.06, 09.07, 20.07, 30.07, 10.08, 20.08, 31.08, 10.09, 20.09.
Program putovanja – 11 dana / 10 noćenja:
1. dan Beograd – Šarm El Šeik
Okupljanje na aerodromu na šalteru prijavljivanja za let, dva i po sata pre leta. Let za Šarm El Šeik direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia. Nakon sletanja transfer do izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.
2 – 10. dan Šarm El Šeik
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
11. dan Šarm El Šeik – Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.
Program putovanja – 12 dana / 11 noćenja:
1. dan Beograd – Šarm El Šeik
Okupljanje na aerodromu na šalteru prijavljivanja za let, dva i po sata pre leta. Let za Šarm El Šeik direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia. Nakon sletanja transfer do izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.
2 – 11. dan Šarm El Šeik
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
12. dan Šarm El Šeik – Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.
CENA UKLJUČUJE:
– avionski prevoz direktim čarter letom Air Serbia Beograd – Šarm El Šeik – Beograd.
– aerodromske takse 51.40€ (Beograd 21.42€, Šarm El Šeik 29€, DCV taksa 0.98€), takse su podložne promeni.
– YQ taksa 20€ po osobi, deca do 2 godine ne plaćaju taksu. YQ taksa predstavlja taksu za doplatu za gorivo, propisuje je avio kompanija i podložna je promeni do realizacije putovanja.
– transferi aerodrom – hotel – aerodrom
– rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smštajnom objektu
– organizaciju putovanja i usluge predstavnika
CENA NE UKLJUČUJE:
– zdravstveno putno osiguranje
– osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
– fakultativni izleti
– egipatska viza 25$ po pasošu, plaća se po sletanju na aerodrom Šarm el Šeik, pre pasoške kontrole
VAŽNA NAPOMENA:
Egipatska viza, u formi specijalnog pečata, je besplatna za putnike koji ostaju sve vreme boravka u regiji Šarm el Šeika. SAMO putnici koji planiraju duži boravak od 15 dana ili fakultativni izlet u Kairo plaćaju vizu po sletanju u Šarm el Šeik 25 usd (šalter pre pasoške kontrole).
NAPOMENA:
Turističke vize su BESPLATNE za državljane Republike Srbije za boravak do 30 aprila 2021.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska
2. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
3. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
4. PREKO RAČUNA – uplata na račun For You Putovanja
AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija ima organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia (Aviolet). Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:
Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.
Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.
Uz doplatu, osiguranje pokriva:
– troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;
– troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;
– troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;
– troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte najbližu poslovnicu.
VIZE I PUTNA DOKUMENTA:
Viza za Egipat za državljane RS je potrebna. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka).
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.
CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe
– Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, u transferu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta.
– Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni.
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14.00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12.00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti paketom za ručak. Raspodelu soba vrši isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni zahtevi i želje putnika biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
NAPOMENA:
Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO – Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju hotela je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na komfor u sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije će vas sačekati i uputiti na transfer (u autobus, mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.
Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo da budete na recepciji hotela 15 minuta pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa) proverite sva putna dokumenta i platite račune.
TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Molimo da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja O i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije , nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 120.
Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
OTP br. 469/2020 od 09.12.2020.god, kategorija licence A25
Garancija putovanja broj 2700633, važi od 01.10.2020. god.