Mclub Del Golfo , Aleghro,Sardinija , Letovanje 2025
Sardinija leto 2025
Mclub Del Golfo
ITALIJA , SARDINIJA LETOVANJE 2025
Lokacija: Hotel MClub del Golfo na ostrvu Sardinija se nalazi na samoj plaži u mestu Platamona, u oblasti Marina di Sorso. Udaljen je 14 km od grada Sasari, koji je drugi po veličini grad na Sardiniji, 13 km od mesta Porto Tores, 48 km od grada Algero, i 43 km od aerodroma Algero Fertilia. Hotel MClub del Golfo okružen je mediteranskom vegetacijom i borovom šumom. Preporučuje se za boravak porodica ili parova koji vole miran odmor.
Sobe: Hotel MClub del Golfo na Sardiniji ima 114 soba, raspoređenih u prizemlju ili na spratu u više odvojenih blokova jednospratnih zgrada. U ponudi turističke agencije su standardne, superior i deluxe sobe sa pogledom na more ili bez i koje se razlikuju po kvadraturi. Svaka ima kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, mini frižider, balkon ili terasu.
Hotelski sadržaj: Hotel MClub del Golfo u svom sastavu ima restoran u kome se služe pansionski obroci, lobby bar, bar pored bazena i bar na plaži, TV salu, prodavnicu suvenira, wi fi internet u zajedničkim prostorijama, rent a car, bus servis u određeno vreme do mesta Sasari i Porto Tores, mini klub za decu.
Sport i zabava: Gostima hotela MClub del Golfo na raspolaganju je velika bašta, bazen za odrasle i bazen za decu, igalište za najmlađe, teniski teren, stoni tenis, pikado, takođe imaju razne sportske aktivnosti na plaži kao što su surfovanje, jedrenje na dasci, vožnja sandoline. Plaža Platamona na kojoj je hotel MClub Del Golfo smešten duga je 15 km, ljubiteljima šetnje po pesku ili džogiranja će posebno prijati ambijent koji ovo okruženje pruža, gde se samo čuje šum talasa i oseti miris bujne borovine. O najmlađim gostima pažljivo se brine tim animatora tokom celog dana i večeri. Za odlazak u večernjim satima do nekog od susednih mesta neophodan je rent a car.
.
PROGRAM
PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan Beograd – Sardinija (Algero)
Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” najmanje 2 i po sata pre poletanja aviona za Algero. Molimo putnike da se po dolasku na aerodrom infomišu o šalteru prijave za let putem info-monitora ili aerodromske službe informacija. Prijava za direktan let na liniji JU478 za Algero. Po dolasku, prolazak pasoških i carinskih formalnosti, transfer ka izabranom hotelu, smeštaj, noćenje.
2 – 7. dan Sardinija
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
8. dan Sardinija – Beograd (Algero)
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd, kompanijom Air Serbia na liniji JU479.
RED LETENJA:
Utorak/Utorak – 7 noćenja
JU 478 BEGAHO 0720 0930
JU 479 AHOBEG 1015 1210
CENA UKLJUČUJE:
– avionski prevoz letom avio kompanije Air Serbia, Beograd – Algero – Beograd
– aerodromske takse 48.43€ podložno promeni (€0.98-RF, € 21.49-RS, € 1.02-EX, €6.47-LG, €6.50-HB, €7.64-IT, €1.25-MJ, €3.08-VT)
– YQ taksu
– transfer aerodrom – hotel – aerodrom
– rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
– usluge predstavnika na srpskom jeziku
– organizaciju putovanja
CENA NE UKLJUČUJE:
– boravišna taksa na Sardiniji se plaća na recepciji hotela (koje su podložne promeni).
– Alghero, hoteli 3* oko 2€, hoteli 4* i 5* oko 4€ dnevno po osobi
– Badesi, hoteli 3* i 4* oko 2€ dnevno po osobi
– Marina di Sorso, hoteli 3* i 4* oko 2.50€ dnevno po osobi
– Platamona, hoteli 3* oko 1€, hoteli 4* oko 2€ dnevno po osobi
euro 1,00 in hotel 3* and euro 2,00 for hotels 4*
– Valledoria, hoteli 3* oko 1.50€, hoteli 4* oko 2€ i hoteli 5* oko 2.50€ dnevno po osobi
– Stintino, oko 1.50€ u junu i septembru, oko 2.50 eur u julu i avgustu dnevno po osobi
– zdravstveno putno osiguranje
– osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja. – putno zdravstveno osiguranje. Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji
– osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja.Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
PROMENA REZERVACIJE:
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000 RSD po rezervaciji.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije) uplata akontacije od 50%
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.
OPŠTE INFORMACIJE I NAPOMENE
AVIONSKI PREVOZ, PRTLJAG I PUTNA DOKUMENTACIJA:
Agencija ima zakup na letovima kompanije Air Serbia. Dozvoljeni predati prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
Sve satnice letova za redovne linije su navedene na sajtu avio kompanije . Na aerodromu je potrebno biti minimum 2,5 – 3h pre poletanja aviona.
Satnice čarter prevoza (preliminarne) su prikazane na sajtu agencije . O tačnom vremenu poletanja aviona putnici su dužni da se informišu najmanje 24h pre polaska odnosno poletanja aviona.
Putna dokumentacija se putnicima izdaje u Beogradu elektornskim putem najkasnije 24h pre polaska, odnosno poletanja aviona.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ I USLUGA:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO – Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.
TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik ino partnera agencije će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World Travel ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Predstavnik je obavezan da dočeka, isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Ukoliko beba (INF) na putovanju navršava 2 godine, potrebno je da ima svoje sedište u oba pravca, odnosno Agencija će u tom slučaju izdati kartu kao da se radi o detetu od 2 do 12 godina starosti (CHD) i naplatiti cenu za dete (CHD).
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE NAJČEŠĆE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 20 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.