Complex Residence Malina, Pamporovo Zima 2025 , Smeštaj u Pamporovu
PAMPOROVO 2024
RESIDENCE MALINA ***
BUGARSKA Zimovanje 2024 PAMPOROVO
Lokacija: Kompleks Malina 3 * / Malina Villas / nalazi se u srcu planine Rodope je na 200 m od skijališta, u neposrednoj blizini skijaških staza u Pamporovu. Hotel je okružen prelepim borovima.
Smeštaj: Rezidencija nudi 32 jednosobnih i dvosobnih apartmana sa prekrasnim pogledom na planinu. Sobe imaju balkon, dnevni boravak sa kaminom i kaučem na razvlačenje, TV, trpezariju, potpuno opremljenu kuhinju sa rernom, šporetima, aspirator, frižider, pribor za jelo, posuđe.
Sadržaji: Malina Residence nudi protivpožarni sistem, lift, kablovsku TV, garderobu za skije, supermarket u sklopu residencije, recepciju, dnevni bar, podzemnu garažu sa 27 parking mesta U neposrednoj blizini hotela Malina Residence pronaći ćete: Restoran sa doručkom, evropski restoran, restoran nacionalne kuhinje, Ski bar, piano bar kao i vellness i rehabilitacioni centar, koji nudi bisernu kupku, masažu, saunu, bazen, parno kupatilo, fitnes centar .Besplatan parking u okviru kompleksa
U sistemu cenovnika vam se nalazi kalenadar sa kalkulatorom sa ponuđenim terminima za vaše odmor u Hotel Winslow Infinity vrlo jednostavno iz padajuceg menija izaberete zeljeni datum prijave pa datum objave zatim broj putnika , sacekajte par sekundi da vam se pojave ponude pokazati konačni obracun po datim parametrima MOLIMO VAS DA POSLE SVAKOG KORAKA SAČEKATE PAR SEKUNDI KAKO BI SISTEM UČITAO VAŠA ZAHTEV UKOLIKO HOCETE POGELADITI ZA DRUGI BROJ NOCI TERMIN PONOVITE POSTUPAK KORAK PO KORAK Molimo vas da telefonski proverite cenu dešava se da usled ažuriranja sistem pogreši cenu. Za sve nejasnoće kontaktirajte službu rezervacija 066 5560 001 ; 018 560 001
SVE CENE SU SA UKLJUČENI FIRST MINUTE POPUSTIMA KOJI SE AŽURIRAJU VIŠE PUTA DNEVNO
Za većinu rezervacija koje su na First Minute segmentu NON REFUNDABLE važe posebni uslovi promene ili otkazivanja . Nije moguća naknadna promena imena i prezimena putnika / važi za rezervacije sa uključenim popustima !!! U slučaju otkaza aranžmana, hotel zadržava kompletnu sumu !!!
NAPOMENA : ODREDJIVANJE SMEŠTAJNE ZGRADE OD PONUDJENIH U HOTELU,POGLEDA; SPRATNOSTI I SLICNIH ZAHTEVA VRŠI ISKLJUĆIVO MENADŽMENT HOTELA PRILIKOM PRIJAVLJIVANJA NA RECPCIJI HOTELA NA DAN DOLASKA AGANECIJA NE MOZE UTICATI NA ODABIR SOBA I OSTALI PARAMETARA,OSIM AKO U CENOVNIKU NIJE UNAPRED NAGLAŠENO
Program je individualan, rezervacija se vrše na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije. U slučaju da rezervacija ne bude potvrđena putnik će o tome biti obavešten i biće mu ponuđene alternative od strane Organizatora putovanja. Ukoliko ponuđene alternative putniku ne budu odgovarale Organizator putovanja ima pravo da raskine ugovor o putovanju sa putnikom.
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
- Gotovinsko plaćanje – 40% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
- Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
- Odloženo čekovima građana: 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2024. godine;
- Preko računa uz profakturu izdatu od strane For You Putovanja;
- Administrativnom zabranom 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2024. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima imamo potpisan ugovor o saradnji);
OPŠTE NAPOMENE:
- U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
- Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
- Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Triglav osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
- U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
- Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
- Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
- Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
- Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
- Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
- U smeni 21.12.- 212. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru.
- U smeni 212. – 04.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela).
Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Agencija smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije
U PRIPREMI