Image default
Kipar letovanje 2022

Cactus Hotel **, Larnaka , Kipar Leto 2021

Cactus Hotel **

Larnaka ,Kipar Leto 2021

DIREKTAN LET IZ BEOGRADA
AVIO PREVOZ + AERODROMSKE TAKSE + TRANSFER + SMEŠTAJ(PAKET ARANŽMAN)

Mesto: Larnaka, KIPAR, Kipar
Lokacija: Izvan turističkog mesta
Usluga: Noćenje sa doručkom
Usluga: noćenje sa doručkom (doručak – švedski sto-samoposluženje).
Mogućnost doplate: polupansion (doručak/večera-švedski sto-samoposluženje).
Lokacija: nalazi se 400m od Kastela plaže, 2km od centra grada Larnaka, 6km od aerodroma Larnaka.
Hotelski sadržaj: recepcija, restoran, bazen, bar, parking.
Sobe: klima uređaj (besplatno), sef (uz doplatu), Wi-Fi (uz doplatu), kupatilo sa fenom, frižider (uz doplatu), balkon/terasa.

Cenu aranžmana u tabeli su po osobi i obuhvataju sledeće: avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE, troškovi rezervacije,

Cene su date na osnovu trenutne raspoloživosti i kao takve postoji mogućnost promene

PROGRAM PUTA 8 dana  / 7 nocenja

1. dan Beograd – Larnaka/Kipar: Turistički aranžman započinje 2h pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona,sastankom
kod šaltera na Aerodromu Nikola Tesla i preuzimanjem putne dokumentacije od predstavnika agencije. Putnik pristupa šalteru za predaju prtljaga, šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzimaju službe Aerodroma i kabinsko osoblje. Direktan let. Poletanje za Larnaku u 10:20 sati (let JU880). Dolazak u Larnaku u 13:45 sati. Po sletanju na destinaciju sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do objekata gde gosti borave po ranije utvrđenom rasporedu. Smeštaj u sobe (sobe su rezervisane od 16h, a može biti i ranije, u slučaju raspoloživosti). Noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće i može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Moguće je prevoz prtljaga organizovati drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija.
2. do 7.dan Kipar: slobodni dani za individulana razgledanja, posete i odmor. Postoji mogućnost organizovanja fakultativnih izleta. Noćenje uz uslugu navedenu u cenovniku.
8.dan Larnaka/Kipar – Beograd: napuštanje soba najkasnije do 9h (ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona ili u zavisnosti od poslovne politike smeštajnog objekta), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan let do Beograda.
Poletanje za Beograd u 14:30 sati (let JU881). Dolazak u Beograd u 16:10. Završetak usluge.

Popust za decu se odnosi isključivo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se uzima na lični zahtev i dodatno doplaćuje, a u nekim hotelima može biti besplatno. Putnik je u obavezi da najavi krevetac prilikom sklapanja ugovora.

Promo soba – ograničen broj standardnih soba po promotivnoj ceni; Economy soba – ograničen broj soba koje se po lokaciji, kvadraturi, pogledu ili opremljenosti razlikuju od standardne sobe; NA/SC/RR – najam, bez ishrane; ND/BB – noćenje sa kontinentalnim doručkom; PP/HB – polupansion (2 obroka, obično doručak i večera, piće nije uračunato u cenu); All incl – sve uključeno (u zavisnosti od specifikacije hotela: doručak, ručak, večera, užina, domaća alkoholna i bezalkoholna pića, kafa, čaj… više informacija o istim možete dobiti na sajtu hotela ili na www.mediteraneo.rs);

1/2 – standardna dvokrevetna soba; Superior/Deluxe/Executive soba – soba koja se po nekim svojim svojstvima razlikuje od standardne sobe (pogledu, kvadraturi, novijem nameštaju, opremljenosti ili renoviranosti);

Family/Porodična (quadrauple) soba/Suite/Junior suite – sobe veće kvadrature od standardne da bi mogle da prime više osoba. Obično su kreveti za dodatne osobe pomoćni ležajevi i razlikuju se od prva dva kreveta ili bračnog ležaja; 1/1 ili Singl soba – jednokrevetna soba; Studio – jedna prostorija u kojoj se nalazi spavaći deo i kuhinja; Apartman – 2 prostorije pri čemu je spavaći deo odvojen od kuhinje;

2 bedroom apartman – dvosobni apartman, sastoji se od 2 spavaće sobe i kuhinje sa trpezarijom; Maisonette – smeštajna jedinica na dva nivoa. Najčešće se soba nalazi na galeriji (spratu), a kuhinja u donjem delu pri čemu su povezani stepenicama. Obično imaju niži / kosi plafon; Bungalow – poseban deo hotela van glavne zgrade (moguće kao male zgrade ili kompleks zgrada sa izdvojenim smeštajnim jedinicama);

Pax – osoba;ADL – odrasla osoba; Dete – osoba do navedene starosne dobi kao dodatna osoba u dvokrevetnoj sobi; INF – dete od 0-2 godine starosti;

III i IV osoba -dodatne osobe u dvokrevetnoj sobi, a starije od kategorije definisane za dete; SV – soba sa pogledom na more;

SSV – soba sa bočnim, delimičnim pogledom na more; SF – soba sa direktnim pogledom ka moru (sea front); RV – pogled je zaklonjen usled mogućeg rastinja, drugih zgrada i slično; GV – pogled na baštu; PV – pogled na bazen; MV ili BV – pogled na pozadinu hotelskog kompleksa ili baštu

Annex – dodatna zgrada, pored glavne zgrade; A/C – klima uređaj; FREE – besplatno; Wi-Fi -bežična internet konekcija (nije obavezno besplatna, ovim se precizira njeno postojanje).

VREME POLETANJA AVIONA I DOLASKA NA AERODROM BEOGRAD: očekivano vreme poletanja aviona za Larnaku JU 880 je u 10:20h, a očekivano sletanje je u 13:45. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, fiskalnim računima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2h pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije na Aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu biće naknadno objavljen. Telefon je aktivan tek 2h pre zvanično objavljenogvremena poletanja. Za sve informacije pre toga, pozovite svoje uplatno mesto. Obaveza je putnika da dostavi tačan broj mobilnog telefona, kako bismo bili u mogućnosti da ga obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Obaveštenje putem SMS-a ili e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju. Avio prevoznik je Air Serbia.
Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi se služe uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje jednog komada prtljaga do 23kg težine, kao i 1 komad ručnog prtljaga dimenzija 40x20x55cm do 8kg, koji odgovaraju standardu AIR SERBIA. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja, a koja je podložna promeni (6€ po kilogramu u sezoni 2019 – informativno). Let Beograd – Larnaka traje oko 2h i 20 min. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba Aerodroma i avio kompanije, a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u avio saobraćaju, a na koju Agencija nema uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje) putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu određuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji se čekiraju ili prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let.

Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi se služe uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje jednog komada prtljaga do 23kg težine, kao i 1 komad ručnog prtljaga dimenzija 40x20x55cm do 8kg, koji odgovaraju standardu AIR SERBIA. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja, a koja je podložna promeni (6€ po kilogramu u sezoni 2019 – informativno). Let Beograd – Larnaka traje oko 2h i 20 min. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba Aerodroma i avio kompanije, a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u avio saobraćaju, a na koju Agencija nema uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje) putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu određuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji se čekiraju ili prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let.

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:
• Povratna avio karta na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd.
• Transferi aerodrom – hotel – aerodrom.
• Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika na bazi 7 noćenja.
• Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 46.90€ za odrasle i decu preko 2 godine (taksa u Beogradu 22.40€, taksa na Kipru 24.50€); Iznos taksi je podložan promeni.
• YQ taksa – doplata za gorivo (za odrasle i decu preko 2 godine) u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos takse je podložan promeni, u slučaju povećanja takse putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
• Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja.
• Boravišna taksa.

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
• Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela).
• Međunarodno putno osiguranje. Posedovanje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog.
• ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA. Više informacija potražite u agenciji .
• Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika.
• Deca od 0-2 godine plaćaju 20€ troškove avio prevoza.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
• Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu dinara NBS na dan uplate. Informaciju o kursu možete pogledati na nbs.rs ili pozivom poslovnice.
• Prilikom prijavljivanja na putovanje vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo aranžmana isplaćuje se najkasnije do 20 dana pre polaska na put gotovinski, čekom ili virmanski. U slučaju kašnjenja, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se storniranje rezervacije, a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.
• Odloženo plaćanje čekovima građana: prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo paket aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima građana. Poslednja rata ne može biti posle 30.11.2020. Datumi realizacije su 10., 20. ili 30. u mesecu.

Popust za decu se odnosi isključivo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se uzima na lični zahtev i dodatno doplaćuje, a u nekim hotelima može biti besplatno. Putnik je u obavezi da najavi krevetac prilikom sklapanja ugovora.

POSEBNI USLOVI PLAĆANJA I OTKAZIVANJA REZERVACIJE:

Za sve navedene hotele iz programa putovanja-cenovnika važe posebni uslovi plaćanja i otkazivanja kako sledi:

  • u slučaju odustajanja od putovanja – otkazivanja aranžmana, penali su u fiksnom iznosu 100 eur po osobi ako se putovanje otkaže od trenutka rezervacije do 30 dana pre početka putovanja;
  • u slučaju odustajanja od putovanja – otkazivanja aranžmana u periodu 29 dana i manje pre početka putovanja važe uslovi otkaza kao u Opštim uslovima putovanja: penali su 20% ako se otkaže 29-20 dana, 40% ako se otkaže 19-15 dana, 80% ako se otkaže 14-10 dana, 90% ako se otkaže 9-6 dana, 100% ako se otkaže 5-0 dana pre početka putovanja.

NAPOMENA:

  • Svi građani pre ulaska na Kipar bez obzira na kategoriju u kojoj se njihova zemlja nalazi moraju da imaju štampanu propusnicu za let (Cyprus Flight Pass) koju trebaju sami da popune najviše 24h pre poletanja na sajtu: https://cyprusflightpass.gov.cy
  • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.

•  Organizator savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.

  • Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i slično, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i slično. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
  • Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.

•  Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.

  • Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da se prilikom prijave za putovanje naznači želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
  • Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su nevezani za usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno, ne mogu se Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, iako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
  • Hoteli iz ponude su na Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrđivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
  • Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sef.
  • Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih

•  Obaveza putnika je da pasoš kao putni dokument bude važeći minimum 6 meseci nakondatuma završetka putovanja.

  • Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno
  • Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim
  • Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja Za sve slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
  • Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
  • Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i slično) što se može odraziti na komfor putnika.
  • Opis All incl usluge nalazi se odštampan uz program Takođe je objavljen na sajtu Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam ga prosledili ili uručili direktno.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i slično).
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski
  • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti jednim ili sa više prevoznih sredstava ukoliko to organizacija zahteva.
  • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične ..). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i slično).
  • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično se odnosi na večeru). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija na Kipru koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
  • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom
  • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
  • Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
  • Opisi hotela, studija i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
  • Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr. MUP SRBIJE PU Peć).

Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati odstrane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu.

  • Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom Opštih uslova putovanja organizatora i nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo Ugovora o putovanju.
  • Minimalni broj putnika za realizaciju programa je Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja.

Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora usklađeni sa YUTA standardima.

, Licenca br. OTP 56/2021 kat. A od 08.07.2021. U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima bankarsku garanciju broj 105060000000764881 od 08.12.2020. zaključenu sa ugovaračem bankarske garancije putovanja „AIK BANKA“ AD, Beograd. Ugovor o garanciji putovanja i saglasnosti za izdavanje bankarske garancije putovanja je broj 0022/2020 od 07.12.2020. zaključen sa primaocem bankarske garancije putovanja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija

PU “YUTA”, Beograd, ul.Kondina br.14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, na tel: 011/3228 686 ili 011/3228 687, prijavom na adresu: YUTA, Beograd, ul.Kondina br.14 ili na e-mail adresu: garancijaputovanja@yuta.rs

 

 

Ocenite aranžman
[Total: 3 Average: 5]