Image default
Fetije letovanje 2024

Fetije Leto 2019 – Turska – Hotel Malhun 3*** – Egejska Regija

Fetije Leto 2019 – Turska Letovanje 2019

Turska Fetije Leto 2019 – Malhun ***

Fetije 2019

PAKET ARANŽMAN :

AVIO + TRANSFER + SMEŠTAJ

[tabby title=”Opis”]

Hotel Malhun
Lokacija: Hotel se nalazi na gradskoj Čališ plaži od koje ga deli šetalište, 5 km od centra Fetija i 46 km od aerodroma.

Sadržaj: Restoran, bar pored bazena, otvoreni bazen sa delom za decu, stoni tenis, fitness centar.

Sobe: Kupatilo (tuš/wc), fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar i balkon.

Usluga: Noćenje s doručkom ili polupansion.

[tabby title=”Galerija”]

[tabby title=”Cenovnik”]

 

Dinarski deo aranžmana (plaćaju je odrasli i deca) u iznosu od 2.999,00 rsd

Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema prodajnom kursu Bance Intesa

[tabby title=”Uslovi i Program putovanja”]

PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan. Beograd – Dalaman: Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera Agencije
Ponte. Prevoz čarter letom (let traje cca dva sata). Dolazak u Dalaman. Transfer do izabranog hotela u Fetijama.
Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
2.-10. dan: Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
11. dan: Dalaman – Beograd: Napuštanje soba do 10 h. Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan
čarter let do Beograda (AIR SERBIA).
ARANŽMAN UKLJUČUJE:
Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd – Dalaman – Beograd,
Smeštaj u izabranom hotelu na bazi usluge i tipa sobe naznačene u tabeli,
Transfer aerodrom – hotel – aerodrom,
Usluge predstavnika, troškove organizacije putovanja.
ARANŽMAN NE UKLJUČUJE:
Aerodromske takse u visini od 37.7 EUR ( 21.72 EUR aerodromska taksa Beograd, 15 EUR aerodromska taksa Dalaman,
0.98 EUR DCV taksa.), plaćaju se u agenciji uz aranžman u dinarskoj protivvrednosti; DCV je taksa direktorata za
razvoj saobraćaja, YQ taksa (YQ je taksa za poskupljenje goriva, a njena visina zavisiće od devijacije cene goriva i biće
objavljivana 2 puta mesečno

Dinarski deo aranžmana (plaćaju je odrasli i deca) u iznosu od 2.999,00 rsd
Deca do 2 god besplatno
Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
Troškovi fakultativnih izleta, putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznaceno pod“ARANŽMAN UKLJUČUJE”

OPŠTE INFORMACIJE
Napomena: Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema prodajnom kursu
Banke Intesa na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema
kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na
neplaćeni deo aranžmana.
USLOVI PLAĆANJA
1. UPLATA DO POLASKA – Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska. Uplate aranžmana po cenama ranog bukinga: podležu posebnom načinu plaćanja koji je određen za svaki hotel posebno. Ne pridržavanje uslova plaćanja ili kašnjenje prilikom uplate podrazumeva gubljenje prava na
korišćenje popusta za rani buking. Uplate za aranžmane po cenama ranog bukinga ne mogu biti sa odloženim plaćanjem.
2. TURISTIČKIM KREDITOM
3. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana na više mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10, 20 i 30-og u mesecu. Poslednji datum dospeća čekova je 30.10.2019.
4. PLATNIM KARTICAMA -(Visa, Visa Electron, Maestro, Master, Dina i
American Express).
6. ADMINISTRATIVNIM ZABRANAMA – na više mesečnih rata zaključno sa 30.11.2019.godine.
OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdavstveno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama WIENER STADTISCHE osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka
osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenom uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48h -72h PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
VIZE: Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju, kao i
zemalja kroz koje prolaze.
PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika Agencije Ponte Travel i Agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. Vremeleta na čarter letovima, objavljuje se najčešće dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu,
prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.
ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 20 kg prtljaga. U slučaju veće količine prtljaga,
organizator putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije
dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene.
IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite
agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel (na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite
potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga, nadležan je avio prevoznik uz
asistenciju agencije.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije  koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre
zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune.
CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe
• dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu.
• dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osimsopstvenog kreveta. Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umestostandardnog kreveta ima pomoćni ležaj

NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka
putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti lanč paketom.
Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra
promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavniku agencije predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije  na aerodromu Beograd.
Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA – kao da su odustali na dan polaska. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
PREDSTAVNIK AGENCIJE: je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo
kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI – su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE, OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
OPŠTI USLOVI PUTOVANJA AGENCIJE” LicencaOTP br. 416 od 25.02.2010. god SU SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA

[tabbyending]

 

 

Ocenite aranžman
[Total: 1 Average: 5]